اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

 

شهروند محترم/ همکار گرامی/ دانشجوی عزیز

 

با سلام و ادب

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات یکی از مراکز آموزشی، پژوهشی ، بهداشتی و درمانی و مأمور به خدمت عمومی تحت پوشش این دانشگاه در زمینه‌های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و شخصا ذینفع آن بوده و از این اداره خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود می باشید و یا به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسئولیت اجتماعی از سوء جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی، دولتی ، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، می‌توانید شکایت و یا اطلاعات خود را با توجه و رعایت نکات زیر به سامانه  رسیدگی به شکایات و اعلامات اداره بازرسی  و پاسخگویی به شکایات ارسال نمایید تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود. بدیهی است دریافت شکایات و اعلامات از خارج از این سیستم و از طریق مکاتبه، دورنگار (فاکس)، تماس با شماره تلفن 32390426 و یا پست الکترونیک bazrasi@shmu.ac.irو یا مراجعه حضوری به اداره نیز امکان پذیر است.

  • فیلدهای ستاره دار حتما تکمیل شود و ورود فیلدهای بدون ستاره اختیاری است .
  • اخذ مشخصات فردی و آدرس جهت دسترسی و پیگیری های بعدی می باشد و در صورت عدم تکمیل و اطلاعات اشتباه امکان پاسخ وجود نخواهد داشت .
  • در صورت درج اطلاعات و شکایت غیر مرتبط با حوزه کاری این دانشگاه این اداره مسئولیتی در قبال پیگری نخواهد داشت .
  • شرح موضوع شکایت مختصر و مفید بوده و به جهت رعایت اصول اخلاقی و موازین شرعی از بیان مطالب خلاف واقع و کنایه گویی خوداری گردد.

                                              باتشکر