شرح وظایف
1. برنامه ریزی و اجرای امور پشتیبانی خدماتی در تمامی واحدهای تابعه بر اساس سیاستهای کلی دانشگاه.
2. اصلاح دوره ای فرآیندها و روش اجرای امور پشتیبانی خدماتی در ستاد و واحدهای تابعه با مشارکت سایر معاونتها و واحدهای تابعه دانشگاه و مستند سازی امور فوق.
3. نظارت و ارزیابی مستمر عملکرد امور شرکت های خدماتی و فنی و بازرگانی و حمل و نقل (ایاب و ذهاب کارکنان)، طبخ و توزیع غذا، چاپ و تکثیر، بوفه و...
4. نظارت و ایجاد هماهنگی بر امور عمومی ساختمانهای تحت پوشش از قبیل فضای سبز و خطوط تلفن و تنظیمات و تاسیسات و ...
5. نظارت و ایجاد هماهنگی بر امور مربوط به مهمانسراها و پانسیونهای دانشگاه و پیگیری امورات خوابگاه مرکزی در تهران.
6. انجام امور نظافت محوطه و ساختمان های ستاد و متعلقات آنها در ساعات اداری و غیر اداری.
7. حمل و نقل و جابجایی اثاث – ملزومات و تجهیزات اداری – تحویل و توزیع ناهار کارکنان ستاد و انجام امور پشتیبانی.
8. بهسازی و توسعه و نظارت بر فضای سبز دانشگاه.
9. پیگیری و دریافت قبوض و درخواست پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و ایجاد تمهیدات لازم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی وخطوط دیتا و ثبت در سامانه.
10. تامین و استقرار وسایل ایمنی عمومی از قبیل کپسولهای اطفاء حریق در کلیه واحدهای دانشگاه.
11. پیگیری تشکیل پرونده و پرداخت عوارض نوسازی شهرداری.
12. مدیریت بر امور پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی و انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، محل جلسات، سمینارها وهمایشها با هماهنگی.
13. نظارت بر تامین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و وسایل نقلیه مورد نیاز واحدها، نظارت بر برگهها و تائید کارکرد آژانس طرف قرارداد.
14. بررسی نامههای اتوماسیون اداری و پیگیری آنها در جهت نیل به اهداف سازمان.
15. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق.