شرح وظایف

تعداد بازدید:۲۴۶

 

1. برنامه ریزی و اجرای امور پشتیبانی خدماتی در تمامی واحد‌های تابعه بر اساس سیاست‌های کلی دانشگاه.

2. اصلاح دوره ای فرآیندها و روش اجرای امور پشتیبانی خدماتی در ستاد و واحد‌های تابعه با مشارکت سایر معاونت‌ها و واحد‌های تابعه دانشگاه و مستند سازی امور فوق.

3. نظارت و ارزیابی مستمر عملکرد امور شرکت های خدماتی و فنی و بازرگانی و حمل و نقل (ایاب و ذهاب کارکنان)، طبخ و توزیع غذا، چاپ و تکثیر، بوفه و...

4. نظارت و ایجاد هماهنگی بر امور عمومی ساختمان‌های تحت پوشش از قبیل فضای سبز و خطوط تلفن و تنظیمات و تاسیسات و ...

5. نظارت و ایجاد هماهنگی بر امور مربوط به مهمانسراها و پانسیون‌های دانشگاه و پیگیری امورات خوابگاه مرکزی در تهران.

6. انجام امور نظافت محوطه و ساختمان های ستاد و متعلقات آنها در ساعات اداری و غیر اداری.

7. حمل و نقل و جابجایی اثاث ملزومات و تجهیزات اداری تحویل و توزیع ناهار کارکنان ستاد و انجام امور پشتیبانی.

8. بهسازی و توسعه و نظارت بر فضای سبز دانشگاه.

9. پیگیری و دریافت قبوض و درخواست پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و ایجاد تمهیدات لازم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی وخطوط دیتا و ثبت در سامانه.

10. تامین و استقرار وسایل ایمنی عمومی از قبیل کپسول‌های اطفاء حریق در کلیه واحدهای دانشگاه.

11. پیگیری تشکیل پرونده و پرداخت عوارض نوسازی شهرداری.

12. مدیریت بر امور پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی و انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، محل جلسات، سمینارها وهمایش‌ها با هماهنگی.

13. نظارت بر تامین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و وسایل نقلیه مورد نیاز واحدها، نظارت بر برگه‌ها و تائید کارکرد آژانس طرف قرارداد.

14. بررسی نامه‌های اتوماسیون اداری و پیگیری آنها در جهت نیل به اهداف سازمان.

15. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق.

آخرین ویرایش۰۵ بهمن ۱۴۰۱