شرح وظایف
1. دریافت و ارسال مکاتبات دانشگاه از طریق شبکه دولت و اتوماسیون اداری.
2. دریافت کلیه مکاتبات خارجی از طریق اداره پست.
3. ثبت کلیه مکاتبات مربوط به ریاست دانشگاه و معاونت ها و تفکیک نامه معاونت ها و ارسال به واحد مربوطه.
4. تفکیک، اسکن و ارسال نامه های واصله به حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری.
5. پرینت و آماده سازی نامه های صادره ارسالی از طریق اتوماسیون اداری به واحدهای مورد نظر داخلی یا خارجی.
6. پاسخگوئی تلفنی و حضوری به ارباب رجوع و همکاران که جهت پیگیری نامه های خود به دبیرخانه دانشگاه مراجعه می نمایند.
7. ایجاد کد مخصوص جهت ثبت نامه ها در صورت نیاز به واحدها.
8. ارائه آمار و گزارشات عملکرد لازم به منظور بهینه سازی امور جاری.
9. بررسی نامه های اتوماسیون اداری و پیگیری آنها در جهت نیل به اهداف سازمان.
10. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق.