شرح وظایف

تعداد بازدید:۲۴۹

1. دریافت و ارسال مکاتبات دانشگاه از طریق شبکه دولت و اتوماسیون اداری.

2. دریافت کلیه مکاتبات خارجی از طریق اداره پست.

3. ثبت کلیه مکاتبات مربوط به ریاست دانشگاه و معاونت ها و تفکیک نامه معاونت ها و ارسال به واحد مربوطه.

4. تفکیک، اسکن و ارسال نامه های واصله به حوزه معاونت توسعه مدیریت و  منابع دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری.

5. پرینت و آماده سازی نامه های صادره ارسالی از طریق اتوماسیون اداری به واحدهای مورد نظر داخلی یا خارجی.

6. پاسخگوئی تلفنی و حضوری به ارباب رجوع و همکاران که جهت پیگیری نامه های خود به دبیرخانه دانشگاه مراجعه می نمایند.

7. ایجاد کد مخصوص جهت ثبت نامه ها در صورت نیاز به واحدها.

8. ارائه آمار و گزارشات عملکرد لازم به منظور بهینه سازی امور جاری.

9. بررسی نامه های اتوماسیون اداری و پیگیری آنها در جهت نیل به اهداف سازمان.

10. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق.

آخرین ویرایش۱۶ بهمن ۱۴۰۱