شرح وظایف

تعداد بازدید:۲۸۹

 

1. مطالعه و بروزرسانی مستمر اطلاعات در خصوص قوانین و مقررات جاری مربوط به خرید کالا و خدمات در چارچوب آئین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی.

2. برنامه‌ریزی و انجام کلیه مراحل اجرایی تامین و تهیه کالا و ارائه خدمات تدارکاتی (کارپردازی) حسب نیاز واحد های تابعه دانشگاه.

3. خرید کالاهای مورد نیاز با درنظر گرفتن صرفه و صلاح دانشگاه.

4. تطبیق مشخصات کالاهای خریداری شده با درخواست خرید و فاکتور آن طبق نمونه ارائه شده.

5. کنترل کالاهای خریداری شده از نظر کمی و کیفی و صدور اسناد مربوطه توسط کارپردازی واحد.

6. بررسی و کنترل درخواست‌های قبض انبار و حواله انبار و هزینه‌های مربوطه و تنظیم اسناد و ارائه به امور مالی ستاد .

7. جمع آوری اطلاعات مربوط به امور تدارکاتی و کارپردازی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه.

8. شناسایی و طبقه‌بندی تامین کنندگان مجاز و ایجاد بانک اطلاعاتی، اخذ استعلام بهاء و برآورد قیمت پایه.

9. ترخیص کالا از گمرک و معاملات ارزی.

10. خرید انجام تشریفات همایش‌ها، کنگره‌ها و سمینارها.

11. برنامه‌ریزی برای نظارت و ارزیابی عملکرد امور تدارکاتی کلیه واحدها.

12. نظارت بر فرآیند‌های خرید ارزی دانشگاه در چارچوب قوانین مربوطه.

13. بررسی قیمت کلیه خرید‌‌های تجهیزات پزشکی غیر مصرفی  بیش از سقف معاملات کوچک پس از تایید فنی توسط کارشناس تجهیزات پزشکی دانشگاه جهت بیمارستان‌ها و معاونت‌ها و کلیه دانشکده‌ها و شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها.

14. بررسی و کارشناسی کلیه خرید‌های مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی بالاتر از سقف معاملات کوچک.

15. بررسی و کنترل قیمت سایر موارد خرید‌های مصرفی و اموالی غیر پزشکی بالاتر از سقف معاملات کوچک.

16. بازرسی از کلیه واحد‌های تابعه دانشگاه در طول سال بر طبق جدول زمان بندی همراه با ارائه گزارش عملکرد.

17. بررسی نامه‌های اتوماسیون اداری و پیگیری آنها در جهت نیل به اهداف سازمان.

18. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق.

آخرین ویرایش۰۵ بهمن ۱۴۰۱