شرح وظایف

تعداد بازدید:۲۶۸

 

1. مطالعه و بروزرسانی مستمر اطلاعات در خصوص قوانین و مقررات جاری مربوط به قرادادها، مناقصات، مزایده و ترک تشریفات.

2. برنامه ریزی و اجرای کامل امور مربوط به مناقصات (خدماتی، طرح‌های عمرانی، تاسیساتی، خرید لوازم پزشکی و غیره)، مزایده (فروش خودرو، فروش املاک، فروش اموال، فروش لوازم مازاد و غیره)، ترک تشریفات همچنین بررسی و نظارت بر شرایط عمومی و اختصاصی امور قراردادها.

3. ارتقاء کیفی فرآیند برگزاری مناقصات، مزایده‌ها و انعقاد قراردادها و نظارت کامل بر حسن اجرای آن‌ها بر اساس چک لیست‌های تخصصی.

4. برنامه‌ریزی و ساماندهی در راستای انعقاد مفاد صحیح کلیه قراردادهای مختلف با شرکت‌ها و اشخاص حقوقی و حقیقی با رعایت قوانین و مقررات و آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور با در نظر گرفتن صرفه و صلاح دانشگاه.

5. بررسی و تجزیه و تحلیل داده‌ها در واگذاری امور خدماتی، بهداشتی، درمانی، پشتیبانی، انفورماتیکی و پیمانکاری قابل واگذاری به بخش خصوصی جهت تعیین قیمت پایه.

6. برنامه‌ریزی و اجرای امور مربوط به واگذاری اجاره‌ای، مزایده، فروش اموال اسقاطی و .... با لحاظ صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها در راستای افزایش درآمد اختصاصی واحد‌های تابعه دانشگاه.

7. واگذاری خدمات بر اساس بسته‌های خدمتی در چارچوب قانون به بخش خصوصی و مبتنی بر قانون مناقصه و آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.

8. نظارت و ارزیابی مستمر بر نحوه عملکرد شرکت‌های طرف قرارداد در واحد‌های تابعه بر اساس چک لیست‌های موجود.

9. نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها و رسیدگی به حجم قراردادها.

10. نظارت و رسیدگی به اجرای مصوب هیئت محترم وزیران و هیئت امناء دانشگاه در خصوص قراردادها در واحدهای تابعه.

11. نظارت بر عملکرد شرکت‌های طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی.

12. صدور مجوز به کارگیری نیروی قراردادی پس از اعلام نظر کمیته ساماندهی نیروهای دانشگاه.

13. بررسی نامه‌های اتوماسیون اداری و پیگیری آنها در جهت نیل به اهداف سازمان.

14. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

آخرین ویرایش۰۵ بهمن ۱۴۰۱