روابط عمومی
*۲۷اردیبهشت ماه روز روابط عمومی*
نقش روابط عمومی مرکز:
نقش روابط عمومی به عنوان یک حوزه و در یک نگاه کلیتر به عنوان یک رسانه پویا ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مجموعه سازمان است. ارتباط با رسانههای گروهی از جمله صدا و سیما و نشریات کشور و خبرگزاریها از طریق اطلاع رسانی به موقع و صحیح به منظور ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی جامعه و نیز آگاهی مردم از چگونگی استفاده از خدمات اورژانس ۱۱۵ را مهیا ساخته است و با همه رسانههای گروهی بدون هیچ گونه تأخیری همکاری و هم یاری میکند، بطوریکه همه روزه اخبار و حوادث دیگر تهران، همچنین گزارشهای کارشناسی همراه با توصیههای پزشکی در روزنامهها و نشریات صفحات خاصی را به خود اختصاص داده و به این ترتیب حضور مؤثر و مفید خود را مقبول ساخته است
اهداف مشترک روابط عمومیها:
1- حاکمیت حسن تفاهم در ارتباطات داخلی و خارجی: با عنایت به این نکته اساسی، اتخاذ هر گونه تصمیم ابتدا باید در داخل مرکز بر جایگاه منطقی خود بنشیند تا بتوان آن را در برون از مرکز ارائه داد.
2- تقویت ارتباطات داخلی: مسئولان و دست اندرکاران روابط عمومیها از طریق انتشار بولتن، برگزاری دیدارهای عمومی با مسئولان مرکز ، بر پایی نمایشگاهها، مراسم و جشنها و بهرهگیری از هر امکان دیگر در تقویت ارتباطات داخلی میکوشند.
3- تقویت ارتباطات خارجی: روابط عمومیها پس از تقویت ارتباطات داخلی به توسعه و گسترش ارتباطات خارجی میپردازند که در این قسمت از وسایل ارتباط جمعی استفادههای بهینه میشود.