برگزاری کارگاه آشنائی با قوانین آموزشی-پژوهشی ارتقاء مرتبه علمی اعضاء هیات علمی بالینی 1405/03/25

۲۷ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۱:۲۴ کد : ۲۴۲۳۵ اخبار اطلاعیه ها اسلایدشو
تعداد بازدید:۲۸
برگزاری کارگاه آشنائی با قوانین آموزشی-پژوهشی ارتقاء مرتبه علمی اعضاء هیات علمی بالینی 1405/03/25

روز دوشنبه مورخ 1405/03/25 ساعت 12 الی 13/30 کارگاه آشنائی با قوانین آموزشی-پژوهشی ارتقاء مرتبه علمی اعضاء هیات علمی بالینی در محل سالن رازی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود، با تدریس سرکار خانم سلطانی (کارشناس محترم معاونت پژوهش) برگزار گردید، ضمنا به منظور تسهیل شرکت اساتیدی که امکان حضور در جلسه را نداشتند امکان شرکت غیرحضوری در کارگاه نیز فراهم شد. در ابتدای کارگاه جناب آقای دکتر حسین ابراهیمی (معاونت محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه) درباره لزوم مشارکت بیشتر اساتید هیات علمی بالینی در پژوهش و تسهیل این مشارکت با فعال شدن مجدد واحد توسعه پژوهش های بالینی بیمارستان امام حسین (ع) صحبت فرمودند و در ادامه سرکار خانم سلطانی مباحث مربوطه را ارائه و در پایان کارگاه به سوالات اساتید محترم پاسخ دادند. در این کارگاه 12 نفر از اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود (بیمارستان های امام حسین (ع) و بهار) بصورت حضوری و تعداد 24 نفر نیز بصورت آنلاین شرکت نمودند.

 

کلیدواژه‌ها: کارگاه اموزشی پژوهشی ارتقاء مرتبه علمی


نظر شما :