مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان؛ برگزاری دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان سمنان

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۵۹۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۷۷
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: دوره آموزشی "حسنه ماندگار" روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان برگزار می شود.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان؛ برگزاری دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی مدیریت کانون های خدمت رضوی استان سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون های خدمت رضوی استان اظهار کرد: دوره آموزشی "حسنه ماندگار" با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل گر جوانی جمعیت با حضور اساتید مجرب برگزار می گردد‌.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان روزهای ششم اردیبهشت با حضور داوطلبان از شهرستانهای سمنان، گرمسار، سرخه و مهدیشهر در شهرستان سمنان و هفتم اردیبهشت از شهرستانهای دامغان، شاهرود و میامی در شهرستان شاهرود برگزار می شود.

سعدالدین تصریح کرد: در این دوره که به صورت ملی برگزار می شود، هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده مدیریت کانون های خدمت رضوی استان می باشد.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان تاکید کرد: این دوره با همکاری آستان قدس رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وافی، نویسنده کتاب و مدیر موسسه اندیشه کوثر و دکتر مروتی، عضو کمیته مطالعات جمعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد. وی در پایان تشریح نمود: این دوره به همت کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی(معاونت خدمات اجتماعی) کانون خدمت رضوی و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شورای اسلامی استان سمنان، بانک سپه و .... انجام می‌شود.


لینک دانلود فایل

نظر شما :