تشدید نظارت های بهداشتی کارشناسان بهداشت محیط بر کاروان های اعزامی به سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۶۳۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۹
تشدید نظارت های بهداشتی کارشناسان بهداشت محیط بر کاروان های اعزامی به سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از زیرساخت های آماده شده جهت ارائه خدمات بهداشتی به زائران سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ دکتر میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: با توجه به تقارن شهادت حضرت ایت الله رئیسی و همراهان ایشان با سالگرد ارتحال امام راحل، پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت زیادی از مردم عزیز و زائران گرامی برای شرکت در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد حضور داشته باشند بنابراین تمهیدات کاملی برای ارائه خدمات بهداشتی لازم به زائران مراسم ساگرد ارتحال امام راحل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و نظارت بر کاروان های اعزامی به سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) امسال نیز همچون سال‌های گذشته توسط کارشناسان بهداشت محیط به منظور تامین سلامت زائرین، اقداماتی همچون ،کنترل مواد غذایی و آب آشامیدنی توزیعی از نظر اعتبار مجوزهای بهداشتی و تاریخ تولید و انقضا ؛تهویه مناسب و نظافت کلی اتوبوس‌ها ... توزیع بروشور و اطلاعیه های بهداشتی در رابطه با رعایت دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی در سفرهای تجمعی و مناسبتها انجام گرفته است.

کلیدواژه‌ها: بهداشتی امام ارتحال امام سالگرد ارتحال امام امام راحل ارتحال سالگرد ارتحال مراسم سالگرد دانشگاه


نظر شما :