پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت "روز جهانی بهداشت محیط"

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۴ کد : ۱۷۳۴۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۴
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با انتشار پیامی، فرارسیدن چهارم مهر، روز جهانی «بهداشت محیط» را گرامی داشت.
پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت "روز جهانی بهداشت محیط"

به نام خالق سلامتی

 

امروزه دستیابی به یک زندگی سالم با امید به زندگی مطلوب تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائه عادلانه خدمات سلامت فراهم می‌شود.

روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی است برای بزرگداشت کسانی که با استفاده از دانش زیست محیطی و بکارگیری اصول مهندسی نقش بسزایی در ارتقاء امر بهداشت و حفظ سلامت افراد جامعه و نگهداری محیط زیست که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر سلامت جسمی، روانی و اجتماعی موثر است، ایفا می کنند، تلاشگرانی که با همت والا و تلاش بی وقفه خود سختی های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای ارتقاء سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

هر ساله ۲۶ سپتامبر به عنوان روز جهانی بهداشت محیط شناخته شده و برای هر سال با توجه به مشکلات و اولویت ها، شعاری در نظر گرفته می شود.

شعار امسال روز جهانی بهداشت محیط «ایجاد جوامع تاب اور از طریق کاهش خطر بلایا و تغییرات اقلیمی و سازگاری با آنها» اعلام شده است که نشان دهنده حساسیت و نقش مهم این عامل در توسعه سلامت جهانی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط، این فرصت را مغتنم شمرده و از تمامی کارکنان پرتلاش بهداشت محیط دانشگاه که نهایت سعی و تلاش خود را برای ارتقای سلامت آحاد جامعه و ایجاد محیطی دور از هرگونه آلودگی به کار برده اند، تقدیر نموده و سعادت و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 دکتر مهدی میرزایی

 معاون بهداشتی دانشگاه 

کلیدواژه‌ها: محیط بهداشت محیط جهانی بهداشت محیط روز جهانی بهداشت محیط بهداشت جهانی بهداشت روز جهانی بهداشت سلامت جهانی روز جهانی


نظر شما :