پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه بمناسبت هفته سلامت روان

۱۸ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۸ کد : ۱۷۵۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۰
دکتر مهدی میرزایی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت روان، پیام تبریکی صادر کرد.
پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه بمناسبت هفته سلامت روان

متن پیام بدین شرح است:

فراگیر شدن زندگی صنعتی و مدرن در دهه های اخیر تغییرات اجتناب ناپذیری را بر سبک زندگی انسان ها تحمیل کرده و آثار مثبت و منفی متعددی نیز بر شاخص های سلامت روان داشته است، لذا توجه به  "بعد روانی سلامت" در کنار "بعد جسمی سلامت" ضرورت و اهمیت معناداری پیدا کرده است.

هفته سلامت روان فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه این بعد از سلامت، بر ضرورت برنامه ریزی موثر خدمات بهداشت روان تاکید نمائیم. شعار امسال با عنوان «اولویت امروز، سلامت روان در محیط کار» معرفی شده است که برنامه های متعددی برای تبیین این موضوع بصورت جد در معاونت بهداشتی برنامه ریزی شده است. زیرا سلامت روان خود دانشی است که به افراد کمک می کند تا با ایجاد روش هایی صحیح از لحاظ روانی و عاطفی بتوانند با محیط پیرامون خود سازگاری نموده و راه حل های مطلوب تری را برای حل مشکلاتشان انتخاب نمایند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات همکاران دلسوز و پر تلاش  در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، این هفته را  به کلیه روانشناسان، مشاوران و مددکاران فعال و ساعی این حوزه، و همه آنانی که برای ارتقا سلامت روان همه ی آحاد جامعه ایران اسلامی تلاش می کنند تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون برای آنها از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

دکتر مهدی میرزایی 
معاون بهداشتی دانشگاه

کلیدواژه‌ها: سلامت سلامت روان روان برنامه هفته متعددی اهمیت


نظر شما :