کارگاه تخصصی نسخه نویسی الکترونیک جهت کارشناسان مامایی با همکاری معاونت بهداشت و سازمان نظام پزشکی
کارگاه تخصصی نسخه نویسی الکترونیک جهت کارشناسان مامایی با همکاری معاونت بهداشت و سازمان نظام پزشکی
کارگاه تخصصی نسخه نویسی الکترونیک جهت کارشناسان مامایی با همکاری معاونت بهداشت و سازمان نظام پزشکی،و با شرکت ۸۰ نفر از کارشناسان مامایی حوزه معاونت بهداشت، درمان و بخش خصوصی، طی روزهای ۲۳و ۲۵ خرداد در محل سازمان نظام پزشکی شاهرود برگزار گردید.
این کارگاه با عرض خیرمقدم و بیان اهداف توسط ریاست محترم سازمان نظام پزشکی جناب آقای دکترصالحی مقدم آغاز گردید. در ادامه آقای محمد رضا کریمی کارشناس حسابداری و رابط بیمه در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص اهمیت و اصول نسخه نویسی الکترونیک توسط کارشناسان مامایی در مجموعه معاونت بهداشت مطالب مهمی را ایراد نمودند.
سپس سه نفر از همکاران ماما(خانم مطهره عرب،خانم فریده عباسی و خانم زهرا شبانی ) به طور عملی مسیر نسخه نویسی را در سامانه های بیمه گر به مدعوین نشان دادند.
در انتها توسط کارشناس گسترش شبکه معاونت بهداشت به عنوان برگزار کننده کارگاه و همچنین نماینده گروه مامایی در سازمان نظام پزشکی(خانم فهیمه ذوالفقاری) در خصوص نقش ماما در برنامه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع، اهمیت ویزیت و نسخه الکترونیک، حدود انتظارات و استاندارد خدمات مامایی، اهمیت و مسیر کسب پروانه توسط ایشان ، توضیحات مبسوطی ارائه گردید.

نظر شما :