برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص معرفی و اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع باحجت الاسلام حاج آقای مهدی نژاد امام جمعه بسطام

۰۱ تیر ۱۴۰۵ | ۰۸:۲۰ کد : ۲۴۲۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴
برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص معرفی و اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع باحجت الاسلام حاج آقای مهدی نژاد امام جمعه بسطام

برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص معرفی و اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع باحجت الاسلام حاج آقای مهدی نژاد امام جمعه بسطام 

این جلسه با حضور دکتر رضایی معاون فنی و خانم حسینی کارشناس مسئول آموزش سلامت در دفتر امام جمعه تشکیل گردید. 

در این جلسه دکتر رضایی در خصوص اجرایی سازی برنامه، کاهش هزینه‌ها،مزایای تعرفه‌های پرداختی و نظام ارجاع و....توضیحات لازم را بیان نمودند .در ادامه خانم‌ حسینی در خصوص اطلاع رسانی به جمعیت تحت  پوشش و ایراد سخنرانی در خطبه های نمازجمعه و لزوم همکاری همه دستگاه‌ها توضیحات لازم را بیان نمودند و در ادامه حاج آقای مهدی نژاد امام جمعه محترم در خصوص مقبولیت برنامه و تاثیر آن در کاهش هزینه‌های درمان مردم و نیاز به فرهنگ سازی از سوی دانشگاه را بیان نمودند.

کلیدواژه‌ها: معاونت بهداشت سال1405 اجرای برنامه پزشکی خانواده نظام ارجاع حجت الاسلام حاج آقای مهدی نژاد امام جمعه بسطام دکتر رضایی معاون فنی خانم حسینی کارشناس مسئول آموزش سلامت خصوص برنامه


نظر شما :