برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص معرفی و اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع باحجت الاسلام حاج آقای مهدی نژاد امام جمعه بسطام
برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص معرفی و اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع باحجت الاسلام حاج آقای مهدی نژاد امام جمعه بسطام
این جلسه با حضور دکتر رضایی معاون فنی و خانم حسینی کارشناس مسئول آموزش سلامت در دفتر امام جمعه تشکیل گردید.
در این جلسه دکتر رضایی در خصوص اجرایی سازی برنامه، کاهش هزینهها،مزایای تعرفههای پرداختی و نظام ارجاع و....توضیحات لازم را بیان نمودند .در ادامه خانم حسینی در خصوص اطلاع رسانی به جمعیت تحت پوشش و ایراد سخنرانی در خطبه های نمازجمعه و لزوم همکاری همه دستگاهها توضیحات لازم را بیان نمودند و در ادامه حاج آقای مهدی نژاد امام جمعه محترم در خصوص مقبولیت برنامه و تاثیر آن در کاهش هزینههای درمان مردم و نیاز به فرهنگ سازی از سوی دانشگاه را بیان نمودند.


نظر شما :