جلسه ی هیئت امنا پایگاه دانشگاه با حضور معاون بهداشتی دکتر رودباری

۰۱ تیر ۱۴۰۵ | ۰۸:۲۸ کد : ۲۴۲۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۵
جلسه ی هیئت امنا پایگاه دانشگاه با حضور معاون  بهداشتی  دکتر رودباری

جلسه هیئت امنای پایگاه سلامت دانشگاه

جلسه ی هیئت امنا پایگاه دانشگاه با حضور معاون بهداشتی دکتر رودباری و سرکار خانم سعدی و هیئت امنای محترم شهرک دانشگاه در محل پایگاه دانشگاه برگزار گردید . 
در این جلسه :
۱.برنامه پزشک خانواده 
۲.برنامه SDH
۳.برنامه نیازسنجی 
به بحث و گفتگو گذاشته شد.
در این جلسه مقرر شد که هیئت امنای محترم در فراخوان جمعیت و اعتمادسازی جهت مراجعه و دریافت خدمات از پایگاه و نیز تسهیل شرایط آموزش در منطقه ، با پایگاه سلامت همکاری کنند و در مورد نحوه ی استفاده از ظرفیت مساجد و  پایگاههای بسیج و گروههای مجازی و مراسم عزاداری سیدالشهدا ،به منظور اجرای برنامه ها بحث و تبادل نظر شد.
 

کلیدواژه‌ها: معاونت بهداشت تبریک سال ۱۴۰۵ هیئت امنای پایگاه سلامت دانشگاه دکتر رودباری معاون بهداشتی سرکار خانم سعدی برنامه پزشک خانواده برنامه SDH برنامه نیازسنجی پایگاه جلسه برنامه دانشگاه هیئت هیئت امنای امنای


نظر شما :