جلسه ی هیئت امنا پایگاه دانشگاه با حضور معاون بهداشتی دکتر رودباری
جلسه هیئت امنای پایگاه سلامت دانشگاه
جلسه ی هیئت امنا پایگاه دانشگاه با حضور معاون بهداشتی دکتر رودباری و سرکار خانم سعدی و هیئت امنای محترم شهرک دانشگاه در محل پایگاه دانشگاه برگزار گردید .
در این جلسه :
۱.برنامه پزشک خانواده
۲.برنامه SDH
۳.برنامه نیازسنجی
به بحث و گفتگو گذاشته شد.
در این جلسه مقرر شد که هیئت امنای محترم در فراخوان جمعیت و اعتمادسازی جهت مراجعه و دریافت خدمات از پایگاه و نیز تسهیل شرایط آموزش در منطقه ، با پایگاه سلامت همکاری کنند و در مورد نحوه ی استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاههای بسیج و گروههای مجازی و مراسم عزاداری سیدالشهدا ،به منظور اجرای برنامه ها بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما :