برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص معرفی و اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع باحجت الاسلام حاج آقای امینی امام جمعه شاهرود
برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص معرفی و اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع باحجت الاسلام حاج آقای امینی امام جمعه شاهرود
این جلسه با حضور دکتر رودباری معاون بهداشتی و خانم حسینی کارشناس مسئول آموزش سلامت در دفتر امام جمعه تشکیل گردید.
در این جلسه دکتر رودباری در خصوص اجرایی سازی برنامه، کاهش هزینهها،مزایای تعرفههای پرداختی و نظام ارجاع و....توضیحات لازم را بیان نمودند .در ادامه خانم حسینی در خصوص اطلاع رسانی به جمعیت تحت پوشش و ایراد سخنرانی در خطبه های نمازجمعه و لزوم همکاری همه دستگاهها توضیحات لازم را بیان نمودند و در ادامه حاج آقای امینی امام جمعه محترم در خصوص مقبولیت برنامه و تاثیر آن در کاهش هزینههای درمان مردم و نیاز به فرهنگ سازی از سوی دانشگاه را بیان نمودند.


نظر شما :