پیام معاون بهداشتی دانشگاه به مناسبت روز بهورز

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۸ کد : ۹۵۶۲ اخبار تصویری اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۳۷
پیام معاون بهداشتی دانشگاه به مناسبت روز بهورز

 

دکتر آرش صید آبادی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  با صدور پیامی فرارسیدن دوازدهم شهریورماه روز بهورز را تبریک گفت. 

در متن پیام آمده است:

بهورزان سرمایه های ارزشمند نظام سلامت هستند که با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم دارند.

خدمات بهورزان جامع ترین خدمات سلامتی برای ابعاد مختلف نیازهای هم میهنان عزیزمان در جهت پیشگیری از بیماریها و حفظ سلامت و ارتقا شاخص های بهداشتی است

در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با  ۶۴ خانه بهداشت و قریب به ۱۱۰ همکار بهورز در مناطق روستایی و بعضاً دور دست  و صعب العبور ،  تنوعی از خدمات بهداشتی رایگان و خالصانه را  در دسترس احاد مردم عزیز در حوزه مراقبت مادران باردار، مراقبت از کودکان، پیشگیری از بیماری ها، بهداشت محیط و...  قرار میدهد . 

شرایط سخت شیوع بیماری کرونا عملکرد بهورزان را سخت تر و چند برابر نموده است که این خود نشان دهنده صبوری و دلسوزی این عزیزان در خدمت به مردم روستا و عشایر حتی در شرایط بحران است .

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز به یکایک بهورزان عزیز، از تلاش ها و مجاهدت های بهورزان گرامی به ویژه در شرایط سخت و دشوار شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون را برای بهورزان صبور، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.            

                                                                            دکتر صید آبادی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

کلیدواژه‌ها: بهورز معاون بهداشتی روز بهورز تبریک


نظر شما :