برگزاری ششمین جلسه قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت در دانشگاه

۰۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰ کد : ۱۰۴۵۷ اخبار تصویری اخبار
تعداد بازدید:۱۸۴
ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت با هدف اجرایی سازی هرچه بهتر قانون جوانی جمعیت، در دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مورخ چهارم دی ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.
برگزاری ششمین جلسه قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت در دانشگاه

 

 

ششمین جلسه قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی پزشکی شاهرود با هدف اجرایی سازی هرچه بهتر قانون جوانی جمعیت به ریاست دکتر شیبانی رئیس دانشگاه و با حضور دکتر صیدآبادی؛ معاون بهداشتی، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای باغشنی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ودیگر اعضا روز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  افزود: با توجه به خطرات و مشکلات ناشی از پایین آمدن شاخص‌های باروری، طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، لازم است برنامه‌های فرهنگ‌سازی مناسب در خصوص افزایش نسل و جوانی آن خصوصا برای زوج‌های جوان انجام شود.

دکتر شیبانی با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر استفاده از ظرفیت‌های این قانون در ابعاد مختلف آن از جمله مسائل مرتبط با مسکن دانشجویان متاهل، درمان ناباروری با حمایت بیمه‌ها، استفاده از رسانه‌ها و ... تاکید کرد.

در این جلسه  همه اعضای شرکت کننده در جلسه نیز پیشنهادات موثری در راستای اجرای مفاد قانون و برنامه‌های مرتبط را بیان کردند و پیرو آن نیز مصوباتی مطرح و به تایید اعضا رسید.

کلیدواژه‌ها: دکتر شیبانی دکتر صیدآبادی جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود معاونت بهداشتی


نظر شما :