برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی، هنری جوانی جمعیت شاهرود

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۵ کد : ۱۲۰۶۹ اخبار تصویری اخبار
تعداد بازدید:۲۴۳
برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی، هنری جوانی جمعیت شاهرود

 

جشنواره علمی، فرهنگی، هنری جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به میزبانی معاونت بهداشتی دانشگاه، با حضور دکتر شیبانی؛ رییس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای امینی؛ امام جمعه شاهرود، دکتر ابوطالب جلالی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، دکتر صیدآبادی؛ معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شاهرود، مسئولین و مدیران شهرستان شاهرود در مورخ دهم خرداد ماه 1402 برگزار گردید.

در این مراسم دکتر شیبانی؛ رییس دانشگاه ضمن بیان سخنانی در زمینه اولویت های سیاست های جمعیتی، مسئولین و خانواده ها را به تسهیل شرایط ازدواج جوانان و فرزندآوری توصیه نمودند.

ایشان با تشریح هرم جمعیتی کشور و شهرستان و تبعات پیری جمعیت اظهار داشتند؛ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به عنوان یکی از اعضاء قرارگاه جوانی جمعیت در راستای عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و اجرای طرحهای جوانی جمعیت گام های موثری از جمله راه اندازی کلاس های آموزشی زایمان آسان، ارتقاء سطح خدمات بهداشت خانواده و مامایی، تجهیز مراکز تسهیلات زایمانی در مراکز روستایی و صعب العبور و بهره مندی از  مرکز درمان ناباروری در بیمارستان بهار، برداشته است.

دکتر صیدآبادی؛ معاون بهداشتی دانشگاه ضمن خیر مقدم گفتن به مدعوین و میهمانان، بیان داشتند هفته ۲۴ لغایت ۳۰ اردیبهشت را به عنوان هفته جوانی جمعیت نام گذاری کرده اند و شعار امسال این هفته «سهم من از جوانی ایران؟» می باشد.

دکتر صید آبادی بیان داشت: با توجه به بندهایی که در قانون جوانی جمعیت آمده است برای همۀ دستگاه‌ها و نهادها وظایفی تعیین شده است که بخش عمده‌ای از این سیاست‌ها در حوزۀ دانشگاه‌های علوم پزشکی تعریف شده که باید برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص اجرای شیوه‌نامه‌های قانونی انجام شود. ایشان افزودند که عموم مردم و کارکنان دولت هم در این برنامه نقش دارند و باعث افتخار است که کارکنان دانشگاه در راستای تحقق شعار ایران جوان سهیم بوده‌اند.

در این مراسم از خانواده های باشکوه با 4 فرزند با اهداء لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

کلیدواژه‌ها: دکتر شیبانی دکتر صیدآبادی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود معاونت بهداشتی جوانی جمعیت جشنواره


نظر شما :