مسئول دفتر و روابط عمومی

تعداد بازدید:۳۷۰۵

شرح وظایف:

1-  دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی

2- تنظیم برنامه‌های کاری روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها

3- تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامه‌ها و مستندات مورد نیاز

4- جمع‌آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز

5- پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط 

6- پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه

7  - ارائه خدمات دریافت و ارسال پیام‌های الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه

8- نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و میزان محرمانگی آنها

9- ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و ادارات تابعه

10- گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی

11- تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها

12- آگاه نمودن اعضای شرکت‌کننده در نشستها و کمیسیونهای مرتبط با اداره

13- آماده کردن پیشینه‌ها و پرونده‌های مربوط به کمیسیونها، نشستها و سمینارها

14-انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

15- جمع آوری و گزارش دهی مطالب مطرح شده در تلفن گویای حوزه معاونت به معاون درمان   

16- پاسخگویی به ارباب رجوع و پی گیری امور مربوط به آن 

17- هماهنگی تشکیل جلسات حوزه معاونت درمان 

18- دریافت دستور و برنامه کار  از معاون درمان

19- انجام امور دفتری و اداری در رابطه با ارتباطات داخلی ، استانی و وزارت متبوع

20- پاسخگویی و ارایه مشاوره به ارباب رجوع و تماس های مردمی