مسئول دفتر و روابط عمومی
شرح وظایف:
1- دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامهها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
2- تنظیم برنامههای کاری روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها
3- تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامهها و مستندات مورد نیاز
4- جمعآوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
5- پاسخگویی به تلفنها و مراجعان مربوط
6- پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
7 - ارائه خدمات دریافت و ارسال پیامهای الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
8- نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و میزان محرمانگی آنها
9- ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و ادارات تابعه
10- گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
11- تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
12- آگاه نمودن اعضای شرکتکننده در نشستها و کمیسیونهای مرتبط با اداره
13- آماده کردن پیشینهها و پروندههای مربوط به کمیسیونها، نشستها و سمینارها
14-انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
15- جمع آوری و گزارش دهی مطالب مطرح شده در تلفن گویای حوزه معاونت به معاون درمان
16- پاسخگویی به ارباب رجوع و پی گیری امور مربوط به آن
17- هماهنگی تشکیل جلسات حوزه معاونت درمان
18- دریافت دستور و برنامه کار از معاون درمان
19- انجام امور دفتری و اداری در رابطه با ارتباطات داخلی ، استانی و وزارت متبوع
20- پاسخگویی و ارایه مشاوره به ارباب رجوع و تماس های مردمی