نظرسنجی ارباب رجوع

  • 0
  • تاریخ مراجعه*
    1
  • نام معاونت یا واحد سازمانی*
    2
  • نام واحد / شخص*
    3
  • 4
  • ۱- اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای خدمات مورد درخواست را چگونه ارزیابی میکنید؟
    5
  • 1*
    بسیار خوب
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    6
  • ۲- نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه بوده است ؟
    7
  • 2*
    بسیار خوب
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    8
  • ۳- امکانات رفاهی جهت ارباب رجوع را چگونه ارزیابی میکنید؟
    9
  • 3*
    بسیار خوب
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    10
  • ۴- نحوه فرآیند انجام کار از لحاظ سرعت ودقت و کیفیت را چگونه ارزیابی میکنید؟
    11
  • 4*
    بسیار خوب
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    12
  • اگر از شخصی رضایت دارید لطفا قید نمایید.*
    13
  • اگر از شخص یا اشخاصی ناراضی هستید در صورت تمایل نامشان را ذکر نمایید.*
    14
  • لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را برای اصلاح امور ذکر نمایید.*
    15