برگزاری بازآموزی ارتباط موثر مهمانداران بیمارستان با بیمار
به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۵ بازاموزی ارتباط موثر در سالن امفی تئاتر بیمارستان برگزار شد. این بازاموزی با حضور سرکار خانم باقری مدیریت محترم روابط عمومی دانشگاه و پرسنل محترم کادر خدمات برگزار شد .
ارتباط عبارتست؛ از فرایند انتقال پیام از فرستنده به گیرنده، مشروط بر آن که محتوای مورد انتقال از فرستنده به گیرنده منتقل شود و یا بالعکس. مأموریت اصلی بیمارستان ها تأمین مراقبت با کیفیت برای بیماران و برآوردن نیازها و انتظارات آن ها است. برآوردن این رسالت مهم مستلزم نهادینه شدن کیفیت در بیمارستان ها می باشد.
دوره ارتباط موثر با بیمار نحوه ارتباط صحیح با بیمار در اولین ملاقات برای جذب و همچنین نحوه تعامل مناسب با بیمار در طی دوره ی درمان برای تبدیل شدن به بیمار وفادار، با بالاترین سطح کیفیت آموزشی و جدید ترین متدهای روز دنیا، آموزش داده میشود.
ضرورت مهارت ارتباط موثر ,نسبت ارتباط موثر با سلامت روان, اداب گفت و گوی کادر درمانی با مراجعه کنندگان , ارتباط موثر با بیماران,استفاده از زبان بدن مناسب در ارتباط با بیمار و یا همراهان بیمار ,اصول مهم اخلاق در ارتباط با بیمار ,مهارت اداب معاشرت و تشریفات برای مهمانداران در بیمارستان گوشه ای از مطالبی بود که سرکار خانم باقری در این جلسه در مورد ان صحبت کردند.
نظر شما :