فعالیت واحد رسیدگی به شکایات (میز خدمت دفتر ارتباطات مردمی )
به گزارش روابط عمومی بیمارستان واحد رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران در بیمارستان بهار از تیر ماه سال ۱۴۰۲ جهت تسریع در روند پیگیری امور بیماران و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین این مرکز به صورت واحد مجزا و مستقل راه اندازی گردیده است تا زمینه افزایش رضایت مندی مراجعه کنندگان این بیمارستان بیشتر از قبل فراهم گردد تا کنون ۵۲۰ موضوع در این واحد مورد بررسی و اقدام اصلاحی صورت گرفته , اقدامات اخیر علاوه بر مراجعه حضوری و تلفنی و بازدیدهای میدانی سرزده جهت دریافت انتقادات / پیشنهادات و شکایات , سامانه پیامکی رضایت سنجی بیماران توسط واحد his بیمارستان جهت سهولت دسترسی مراجعه کنندگان و افزایش کیفیت دریافت خدمات مجهز به دستیابی نتایج و اقدامات پاراکلینیکی نیز مسیر گردیده است .
نظر شما :