به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار

برگزاری کمیته توبکتومی

کمیته توبکتومی روز سه‌شنبه ۱۲ خردادماه در واحد آموزش بیمارستان بهار برگزار شد.
۱۲ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۲:۳۰ کد : ۲۴۰۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۳
کمیته توبکتومی با حضور مدیر پرستاری، معاون آموزشی و درمان بیمارستان و سایر اعضای کمیته، روز سه‌شنبه ۱۲ خردادماه در واحد آموزش بیمارستان بهار برگزار شد. در این جلسه، پرونده‌های ارجاعی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته ضمن تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده ، تصمیمات لازم را در چارچوب ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی اتخاذ نمودند. روابط عمومی بیمارستان بهار
برگزاری کمیته توبکتومی

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود سال 1405 توبکتومی بیمارستان بهار


نظر شما :