به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار
برگزاری کمیته توبکتومی
کمیته توبکتومی روز سهشنبه ۱۲ خردادماه در واحد آموزش بیمارستان بهار برگزار شد.
کمیته توبکتومی با حضور مدیر پرستاری، معاون آموزشی و درمان بیمارستان و سایر اعضای کمیته، روز سهشنبه ۱۲ خردادماه در واحد آموزش بیمارستان بهار برگزار شد.
در این جلسه، پروندههای ارجاعی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته ضمن تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده ، تصمیمات لازم را در چارچوب ضوابط و دستورالعملهای ابلاغی اتخاذ نمودند.
روابط عمومی بیمارستان بهار
نظر شما :