به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار
برپایی موکب پذیرایی به مناسبت عید سعید غدیر در بیمارستان بهار
در آستانه عید سعید غدیر خم، به همت کارکنان و واحد فرهنگی بیمارستان بهار، موکب پذیرایی در محوطه بیمارستان برپا شد.
در آستانه عید سعید غدیر خم، به همت کارکنان و واحد فرهنگی بیمارستان بهار، موکب پذیرایی در محوطه بیمارستان برپا شد.
این برنامه که با مداحی و ذکر فضائل امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) همراه بود، با استقبال پرسنل، بیماران و مراجعین روبهرو شد و فضایی معنوی و صمیمی در بیمارستان ایجاد کرد.
عید غدیر، عید ولایت و امامت، بر تمامی همکاران و مراجعین گرامی مبارک باد.
«حضور پرشور همکاران و مراجعین، حال و هوای غدیری زیبایی به فضای بیمارستان بخشید.»
نظر شما :