به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار

جشنواره سیمرغ

سیزدهمین جشنواره نظام سلامت(سیمرغ) ویژه دانشجویان، کارکنان، اساتید، اعضای هیئت علمی، فارغ التحصیلان و بازنشستگان
۱۶ خرداد ۱۴۰۵ | ۰۸:۱۹ کد : ۲۴۰۸۳ اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۶
سیزدهمین جشنواره نظام سلامت(سیمرغ) ویژه دانشجویان، کارکنان، اساتید، اعضای هیئت علمی، فارغ التحصیلان و بازنشستگان این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی، حمایت از استعدادهای فرهنگی و هنری جامعه سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود. این دوره در چهار بخش اصلی و 76 رشته برگزار می شود با احتساب رشته های ویژه و تندیس ها، 118 سیمرغ در انتظار برگزیدگان خواهد بود. زمان بندی جشنواره: ثبت نام و ارسال آثار تا 15 مردادماه می باشد. لینک ثبت نام: https://search.eitaa.com/?url=http://festivalf.behdasht.gov.ir ضمنا از تولید آثار تجسمی (نقاشی، منبت و....) بصورت کمک هزینه تا میزان مشخص با هماهنگی امور فرهنگی دانشگاه حمایت می شود. شماره تماس برای مشکلات ثبت آثار با شماره تماس 32395054 داخلی 131 خانم میرزائی تماس گرفته شود. با تشکر دبیرخانه جشنواره سیمرغ
جشنواره سیمرغ

کلیدواژه‌ها: دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود سال1405 جشنواره سیمرغ


نظر شما :