مطالب مرتبط با کلیدواژه

وزارت بهداشت


جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار

جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

قابل توجه اساتید و کارکنان محترم واحدهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود باتوجه به میزبانی این دانشگاه از اختتامیه سی‌امین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۵ تا ۱۶ شهریور سال جاری، درصورت تمایل به مشارکت در برگزاری این جشنواره می‌توانید با مراجعه به لینک زیر فرم مرتبط با همکاری دانشگاهیان را تکمیل بفرمایید https://shmu.ac.ir/scd/fa/form/457

ادامه مطلب
برگزاری وبینار آموزشی شاخص‌های حساس پرستاری
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار

برگزاری وبینار آموزشی شاخص‌های حساس پرستاری

وبینار آموزشی شاخص‌های حساس پرستاری وزارت بهداشت و توانمندسازی پرستاران، روز سه‌شنبه ۱۲ خردادماه با حضور خانم رحیمی مدیر پرستاری دانشگاه، مدیران پرستاری، سوپروایزرهای آموزشی و کنترل عفونت و کارشناسان بهبود کیفیت بیمارستان‌های بهار، امام حسین(ع) میامی و خاتم‌الانبیا(ص) در سالن جلسات بیمارستان بهار برگزار شد. در این نشست آموزشی، شرکت‌کنندگان با آخرین مباحث مرتبط با شاخص‌های حساس پرستاری و اهمیت ثبت و جمع‌آوری صحیح اطلاعات آشنا شدند و در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت خدمات پرستاری و ارتقای فرآیندهای مراقبتی به بحث و تبادل نظر پرداختند. هدف از برگزاری این برنامه، ارتقای دانش و توانمندی کارکنان پرستاری، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران و آشنایی هرچه بیشتر با شاخص‌های ابلاغی وزارت بهداشت بود. برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش مؤثری در به‌روزرسانی دانش حرفه‌ای کارکنان و ارتقای کیفیت خدمات درمانی داشته و زمینه را برای ارائه مراقبت‌های ایمن‌تر و مؤثرتر به بیماران فراهم می‌کند.

ادامه مطلب