به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار
۱۲ خرداد ۱۴۰۵
وبینار آموزشی شاخصهای حساس پرستاری وزارت بهداشت و توانمندسازی پرستاران، روز سهشنبه ۱۲ خردادماه با حضور خانم رحیمی مدیر پرستاری دانشگاه، مدیران پرستاری، سوپروایزرهای آموزشی و کنترل عفونت و کارشناسان بهبود کیفیت بیمارستانهای بهار، امام حسین(ع) میامی و خاتمالانبیا(ص) در سالن جلسات بیمارستان بهار برگزار شد.
در این نشست آموزشی، شرکتکنندگان با آخرین مباحث مرتبط با شاخصهای حساس پرستاری و اهمیت ثبت و جمعآوری صحیح اطلاعات آشنا شدند و در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت خدمات پرستاری و ارتقای فرآیندهای مراقبتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
هدف از برگزاری این برنامه، ارتقای دانش و توانمندی کارکنان پرستاری، افزایش کیفیت خدمترسانی به بیماران و آشنایی هرچه بیشتر با شاخصهای ابلاغی وزارت بهداشت بود.
برگزاری چنین برنامههایی نقش مؤثری در بهروزرسانی دانش حرفهای کارکنان و ارتقای کیفیت خدمات درمانی داشته و زمینه را برای ارائه مراقبتهای ایمنتر و مؤثرتر به بیماران فراهم میکند.
ادامه مطلب