مطالب مرتبط با کلیدواژه

ارتقای خدمات


برگزاری وبینار آموزشی شاخص‌های حساس پرستاری
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار

برگزاری وبینار آموزشی شاخص‌های حساس پرستاری

وبینار آموزشی شاخص‌های حساس پرستاری وزارت بهداشت و توانمندسازی پرستاران، روز سه‌شنبه ۱۲ خردادماه با حضور خانم رحیمی مدیر پرستاری دانشگاه، مدیران پرستاری، سوپروایزرهای آموزشی و کنترل عفونت و کارشناسان بهبود کیفیت بیمارستان‌های بهار، امام حسین(ع) میامی و خاتم‌الانبیا(ص) در سالن جلسات بیمارستان بهار برگزار شد. در این نشست آموزشی، شرکت‌کنندگان با آخرین مباحث مرتبط با شاخص‌های حساس پرستاری و اهمیت ثبت و جمع‌آوری صحیح اطلاعات آشنا شدند و در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت خدمات پرستاری و ارتقای فرآیندهای مراقبتی به بحث و تبادل نظر پرداختند. هدف از برگزاری این برنامه، ارتقای دانش و توانمندی کارکنان پرستاری، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران و آشنایی هرچه بیشتر با شاخص‌های ابلاغی وزارت بهداشت بود. برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش مؤثری در به‌روزرسانی دانش حرفه‌ای کارکنان و ارتقای کیفیت خدمات درمانی داشته و زمینه را برای ارائه مراقبت‌های ایمن‌تر و مؤثرتر به بیماران فراهم می‌کند.

ادامه مطلب