مطالب مرتبط با کلیدواژه

شاخص های


برگزاری جلسه مدیر پرستاری بیمارستان با سرپرستاران و سوپروایزران
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار

برگزاری جلسه مدیر پرستاری بیمارستان با سرپرستاران و سوپروایزران گالری

در راستای پیگیری مباحث مطرح‌شده در وبینار آموزشی وزارت بهداشت با موضوع «شاخص‌های حساس پرستاری و توانمندسازی پرستاران»، جلسه‌ای با حضور خانم عابدی مدیر پرستاری بیمارستان، سرپرستاران و سوپروایزران روز شنبه ۱۶ خردادماه در سالن جلسات بیمارستان بهار برگزار شد. در این نشست، موضوعات مرتبط با شاخص‌های حساس پرستاری، نحوه جمع‌آوری و ثبت اطلاعات، پایش مستمر شاخص‌ها و نقش آن‌ها در ارتقای کیفیت مراقبت‌های پرستاری مورد بررسی قرار گرفت. همچنین حاضران پیرامون راهکارهای اجرایی جهت بهبود فرآیندها، ارتقای عملکرد واحدهای درمانی و توانمندسازی هرچه بیشتر کارکنان پرستاری به بحث و تبادل نظر پرداختند. مدیر پرستاری بیمارستان ضمن تأکید بر اهمیت آموزش مستمر و به‌روزرسانی دانش حرفه‌ای، نقش پرستاران را در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیماران بسیار مهم دانست و بر لزوم همکاری و مشارکت تمامی واحدها در اجرای برنامه‌های مرتبط با شاخص‌های ابلاغی وزارت بهداشت تأکید کرد. در پایان جلسه، تصمیمات لازم در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها و پیگیری اقدامات مرتبط با شاخص‌های حساس پرستاری اتخاذ شد. روابط عمومی بیمارستان بهار

ادامه مطلب