به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار

برگزاری دوره آموزشی ایمنی و اطفای حریق

دوره آموزشی «ایمنی و اطفای حریق» با تدریس آقای لزومی و به مدت ۴ ساعت آموزشی، ویژه کارکنان گروه‌های درمانی و غیر درمانی بیمارستان بهار برگزار شد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۴:۰۸ کد : ۲۴۰۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۴
دوره آموزشی «ایمنی و اطفای حریق» با تدریس آقای لزومی و به مدت ۴ ساعت آموزشی، ویژه کارکنان گروه‌های درمانی و غیر درمانی بیمارستان بهار برگزار شد. در این دوره، شرکت‌کنندگان با اصول ایمنی در محیط کار، راه‌های پیشگیری از وقوع حریق، نحوه استفاده صحیح از تجهیزات اطفای حریق و اقدامات اولیه در شرایط اضطراری آشنا شدند. هدف از برگزاری این دوره، افزایش آگاهی کارکنان، ارتقای سطح آمادگی در مواجهه با حوادث احتمالی و ایجاد محیطی ایمن‌تر برای کارکنان، بیماران و مراجعین بود.
برگزاری دوره آموزشی ایمنی و اطفای حریق

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود سال 1405 آموزشی ایمنی اطفای حریق


نظر شما :