مطالب مرتبط با کلیدواژه

اطفای حریق


برگزاری دوره آموزشی ایمنی و اطفای حریق
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهار

برگزاری دوره آموزشی ایمنی و اطفای حریق گالری

دوره آموزشی «ایمنی و اطفای حریق» با تدریس آقای لزومی و به مدت ۴ ساعت آموزشی، ویژه کارکنان گروه‌های درمانی و غیر درمانی بیمارستان بهار برگزار شد. در این دوره، شرکت‌کنندگان با اصول ایمنی در محیط کار، راه‌های پیشگیری از وقوع حریق، نحوه استفاده صحیح از تجهیزات اطفای حریق و اقدامات اولیه در شرایط اضطراری آشنا شدند. هدف از برگزاری این دوره، افزایش آگاهی کارکنان، ارتقای سطح آمادگی در مواجهه با حوادث احتمالی و ایجاد محیطی ایمن‌تر برای کارکنان، بیماران و مراجعین بود.

ادامه مطلب