دبیرخانه هیات امنا
فرایندهای کاری دبیرخانه هیات امنا برای جلسات هیات امنا:
۱- تعیین موضوع جلسه هیات امنا
۲- تعیین تاریخ برگزاری جلسه هیات امنا دانشگاه
۳- ابلاغ تاریخ فوق الذکر توسط معاونت هماهنگی وزارت
۴- اطلاع رسانی و هماهنگی با اعضای هیات امنا دانشگاه جهت برنامه ریزی ایشان
۵- بازبینی سایت مربوطه و اخذ پرینت فرم ها توسط دبیرخانه هیات امنا
۶- اطلاع رسانی به معاونتهای زیرمجموعه با توجه به موضوع جلسه و اخذ دستورکار
۷- تشکیل جلسه با رابطین هیات امنا در حوزه های زیر مجموعه
۸- تکمیل فرم ها توسط رابطین معاونتها
۹- تایید فرم ها توسط معاونتها و ارسال اطلاعات و آمار به دبیرخانه هیات امنا
۱۰- تحلیل و بررسی مجموعه اطلاعات جمع آوری شده با حضور رابطین معاونتها در دبیرخانه هیات امنا
۱۱- ویرایش و اصلاح اطلاعات و آمار در دبیرخانه هیات امنا
۱۲- بررسی نهایی اطلاعات در جلسه هیات رئیسه با حضور اعضا هیات امنا
۱۳- ویرایش نهایی در دبیرخانه هیات امنا
۱۴- تهیه فایل نهایی شده در دستورکار توسط دبیرخانه هیات امنا
۱۵- تبدیل فایل مربوطه به سی دی و جزوات
۱۶- تهیه و ارسال دعوتنامه مقام عالی وزارت،معاونین وزارت،اعضای هیات امنا دانشگاه،معاونین دانشگاه
۱۷- پیگیری وصول دعوتنامه توسط مدعوین از طریق دبیرخانه هیات امنا
۱۸- حضور اعضا در جلسه هیات امنا دانشگاه در تاریخ مربوطه
۱۹- تصمیم گیری و تهیه صورتجلسه
۲۰- پیگیری دریافت صورتجلسه توسط دبیرخانه هیات امنا
۲۱- وصول و ثبت مصوبات در سامانه مصوبات هیات امنا دانشگاه
۲۲- ابلاغ بندهای مرتبط به واحدهای زیرمجموعه
۲۳- پیگیری اجرای مصوبات در مواقع لزوم دبیرخانه هیات امنا