به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حکمی سرپرست امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه را منصوب کرد.

رضا محمدزمانی سرپرست امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه شد.
۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۰ کد : ۹۹۵۲ اخبار اخبار اسلاید شو
تعداد بازدید:۷۱۶
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر صادق یوسفی در این حکم ضمن قدردانی از تلاش های جواد رحیمی در دوران تصدی این مسئولیت، رضا محمدزمانی را به عنوان سرپرست امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب نمود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حکمی سرپرست امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه را منصوب کرد.

متن انتصاب به شرح زیر است:

همکار محترم جناب آقای رضا محمدزمانی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و احترام، با عنایت به تعهد و توانمندی های جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی» منصوب می شوید تا با رعایت موازین شرعی و مقررات اداری تحت نظر اینجانب انجام وظیفه نمایید. با توجه به اهمیت و جایگاه این مدیریت انتظار می‌رود ضمن جلب مشارکت و همکاری کلیه واحدهای تابعه دانشگاه و همکاری کارشناسان مرتبط، ضمن توجه جدی به امور رفاهی کارکنان دانشگاه، در انجام اقداماتی که در پی برشمرده می شود گام های موثری بردارید.

  1. شناسایی نقاط قوت، نقاط ضعف،  فرصت ها و تهدیدها و اتخاذ راهبردهای موثر در حوزه های کاری مرتبط  در سطح ستاد و واحدهای تابعه دانشگاه در راستای ارتقاء کیفیت خدمات
  2. تلاش در زمینه ارتقاء انگیزش و روحی سازمانی کارکنان مدیریت مربوطه
  3. تدوین روش‌های اجرایی مطلوب مدیریت نگهداشت ابنیه و تاسیسات و انجام تعمیرات اساسی به منظور احیا و نگهداری ساختمان ها و تاسیسات موجود در دانشگاه
  4. استفاده روزآمد از فناوری اطلاعات و مکانیزه نمودن تمامی فرایندهای ارائه خدمت به کارکنان و ارباب رجوع در حدود شرح وظایف مدیریت مربوطه
  5. نظارت دقیق و همه جانبه بر کلیه فرآیندهای معاملات، برگزاری مناقصات، مزایده ها و همچنین پایش قراردادهای منعقده و ارائه گزارش های دوره ای به منظور اصلاح امور با هماهنگی تیم های تخصصی در سطح دانشگاه
  6. تلاش در راستای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عمومی ستاد و واحدهای مربوطه و اصلاح و ارتقاء فرایندهای چرخه مالی و کنترل هزینه ها
  7. سیاستگذاری اصولی و ارتقاء فرآیندهای تدارکات در جهت تهیه، تامین، نگهداری و توزیع کالا و خدمات مورد نیاز
  8. برنامه ریزی و سازمان ساماندهی امور حوزه های تحت مدیریت در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، اخلاق مداری و رعایت محرمانگی
  9. انجام نیازسنجی های آموزشی و برنامه ریزی جهت افزایش توانمندی و مهارت های کارکنان حوزه پشتیبانی و رفاهی در حدود اختیارات مدیریت مربوطه

امید است با نوآوری، تلاش، توکل به ذات اقدس الهی و همدلی و همراهی کارکنان آن مدیریت در سایه توجهات حضرت بقیه الله(عج) شاهد رشد و شکوفایی مجموعه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی باشیم. از کلیه مدیران نیز انتظار دارم در جهت کمک به شما اهتمام ورزند. توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

                                                                                                  صادق یوسفی

                                                                                                  معاون توسعه مدیریت و منابع

 

        


( ۱ )

نظر شما :