واحد رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران در بیمارستان بهارخبر داد

حق شهروندی بیماران در خصوص دریافت و پیگیری انتقادات، پیشنهادات و شکایات رعایت می شود

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۲ کد : ۱۶۸۱۸ اخبار متحرک
تعداد بازدید:۲۰۹
واحد رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران در بیمارستان بهار از تیر ماه سال ۱۴۰۲جهت تسریع در روند پیگیری امور بیماران و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین این مرکز به صورت واحد مجزا و مستقل راه اندازی گردیده است تا زمینه افزایش رضایت مندی مراجعه کنندگان این بیمارستان بیشتر از قبل فراهم گردد.
حق شهروندی بیماران در خصوص دریافت و پیگیری انتقادات، پیشنهادات و شکایات رعایت می شود

از ابتدای راه اندازی این واحد تاکنون ۵۲۰ موضوع در این واحد مورد بررسی و اقدام اصلاحی صورت گرفته است.

جهت سهولت دسترسی مراجعه کنندگان و افزایش کیفیت دریافت خدمات مجهز به دستیابی نتایج و اقدامات پاراکلینیکی ، مراجعین میتوانند با مراجعه حضوری و تلفنی جهت دریافت انتقادات/پیشنهادات/شکایات و نیز سامانه پیامکی رضایت سنجی بیماران توسط واحد his بیمارستان  حرف خود را به گوش مسئولین مربوطه برسانند.
 


( ۱ )

نظر شما :