به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه
تاکید رییس دانشگاه بر اهمیت رضایت بیماران در ورود به اورژانس بیمارستان ها
به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه دکتربهادری منفرد رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت رضایت بیماران در ورود به اورژانس بیمارستان، گفت: نوع و نحوه برخورد کارکنان با بیمار و همراه بیمار از جمله موارد حائز اهمیتی است که پرسنل مربوطه اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند
دکتر بهادری منفردبیان داشت : در کنار فضاهای فیزیکی مناسب و وجود تجهیزات با کیفیت، ارتباط و تعامل خوب کادر درمانی و پرسنل با بیماران و همراهان آنها موجب افزایش رضایتمندی و تقویت توان بیمارستان در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی خواهد شد.
وی افزود: نیروهای اورژانس به عنوان نیروهای خط مقدم در برخورد با بیمار و همراه بیمار باید آموزش های لازم را در این زمینه ببیند تا در کنار کارهای علمی و تخصصی این مورد مهم نیز مد نظر قرار بگیرد.
در پایان دکتر بهادری منفرد ضمن عرض خسته نباشید خدمت حاضرین و تشکر از حضور در جلسه به بررسی نمودارهای درصد مراجعین اورژانس، بیماران در سطوح مختلف درمانی، تحلیل دستورالعمل تعالی خدمات بخش اورژانس بیمارستانی و همچنین بررسی شاخصهای اورژانس در سه ماهه اول از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر اعضا حاضر قرار گرفت
نظر شما :