پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت هفته ملی روابط عمومی

ارتقای حرفه روابط عمومی به مرتبه یک هنر انسانی هوشمندانه، با تلاش فعالان این حوزه ممکن شده است
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۴ کد : ۸۸۲۳ اخبار تصویری اخبار متحرک
تعداد بازدید:۱۰۳۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با گرامیداشت هفته ملی روابط عمومی، ارتقای حرفه روابط عمومی به مرتبه یک هنر انسانی هوشمندانه را حاصل تلاش فعالان این حوزه دانست
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت هفته ملی روابط عمومی

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، دکتر «حسین شیبانی» در پیامی به این مناسبت با تبریک هفته ملی روابط عمومی، از خدمات فعالان مجموعه  مدیریت روابط عمومی دانشگاه  قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

شتاب روزافزون توسعه دانش و تکنولوژی های روزآمد در همگامی با اهمیت عنصر «آگاهی» در دنیای امروز، زندگی بشر در عصر حاضر را از بعد جدایی ناپذیر دیگری بهره مند ساخته است. 
در این میان خدمت در عرصه روابط عمومی، به گسترده ترین شکل ممکن، تلاشی آگاهانه همگام با این حرکت شتابنده عصر حاضر است که با تلاش و کوشش فعالان این عرصه، در طی فاصله زمانی کوتاهی توانسته به جایگاه قدرتمندی در هر سازمان و مجموعه دست یابد.

بهره مندی فعالان حوزه روابط عمومی از دانش های روزآمد این عرصه و ارتقای آن به مرتبه یک هنر انسانی هوشمندانه، حضور در این حرفه را مستلزم یک توانمندی خلاقانه ساخته که همکاران محترم این حوزه، همواره از آن بهره مند بوده اند. به ویژه خدمت در عرصه «روابط عمومی سلامت» که مسوولیت حضور در این حوزه را از اهمیت مضاعفی برخوردار ساخته و بی شک رسالت سازمانی حوزه بهداشت و درمان در تامین و تسری موهبت ارزنده سلامت در جامعه، مسوولیتی خطیر را بر عهده مجموعه روابط عمومی سازمان قرار داده که تنها به واسطه کوشش بی شائبه و همت شبانه روزی این همکاران محقق گردیده است.

گذشت بیش از دو سال از یک پاندمی جهانی و آنچه در ابعاد گسترده بر تمامی ساکنان کره زمین روا داشت، اکنون با کاهش نسبی آمارها و تضعیف این بیماری در سطح جهان، پیامدهایی را در بسیاری عرصه های اقتصادی، اجتماعی و به ویژه سلامت جوامع تحمیل کرده که بیش از همیشه ضرورت گره گشایی از مسایل عمومی را یادآور می شود و در این میان فعالان روابط عمومی به واسطه گستردگی تعامل با آحاد جامعه ، می توانند به موثرترین گونه ایفاگر این نقش حیاتی در حمایت از مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی خود باشند و با رویکردی جامع تر و اخلاق مدارانه تر، این حمایتگری سازنده می تواند از حیطه مخاطبان فراتر رفته و با نگاه به مسوولیت اجتماعی، حمایت از آحاد جامعه را در برگیرد.

همکاران محترم مجموعه روابط عمومی در حوزه سلامت با ارتباط گیری شایسته با مردم عزیزمان به عنوان مخاطبان حقیقی نظام سلامت، همواره توانسته اند ضمن آگاه سازی مجموعه از مسایل و چالش های مردمی در این حوزه، توانسته اند به نحو شایسته به جامعه انعکاس داده و از سویی دیگر نیز در توسعه دانش سلامت جامعه، نقش ارزنده ای ایفا کنند که اوج این خدمت آگاهانه را در روزهای بحرانی کرونا شاهد بودیم و شیرینی این همت متعالی، اکنون با کاهش نسبی آمارها در جامعه مشهود است.

بدینوسیله ۲۷ اردیبهشت ماه‌، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه همکاران صدیق روابط عمومی دانشگاه که منشأ آثار و برکات فراوانی در حوزه اطلاع‌رسانی بخصوص در ایام سخت و نفس گیرمبارزه با ویروس منحوس کرونا بوده اند تبریک عرض نموده و از تلاش های شبانه روزی شما عزیزان را در پیشبرد بهتر اهداف حوزه سلامت شهرستان های شاهرود و میامی، ارج می نهم.

امید است ثمره کوشش شما عزیزان را در تحقق رسالت توسعه سلامت مردم عزیزمان شاهد بوده و بتوانیم ترسیم گر افق های تعالی این مجموعه باشیم.

دکتر حسین شیبانی -رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود


( ۷ )

نظر شما :