به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
بررسی بیش از ۴۷۰ شکایت توسط سامانه تلفنی ۱۹۰ در یک یکسال گذشته
معاون بهداشتی دانشگاه از بررسی بیش از ۴۷۰ شکایت ثبت شده در سامانه تلفنی ۱۹۰ دریکسال گذشته خبر داد.
دکتر صید آبادی گفت: سامانه رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ آماده دریافت شکایات بهداشتی شهروندان عزیز در اقصی نقاط کشور می باشد و شکایت ها بلافاصله به گروه بهداشت محیط و کار و سپس به کارشناس مرتبط که در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فعال می باشند ارسال می شود.
وی بیان کرد: بررسی شکایات شهروندان در اولویت کارهای بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای قرار دارد و شکایات مربوط به عدم رعایت بهداشت مواد غذایی، بهداشت فردی، تخلفات بهداشتی و...بلافاصله پس از دریافت توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی ضمن بیان اینکه کل شکایات سال ۱۴۰۰ به موقع مختوم شده است .
در پایان از شهروندان خواست تخلفات بهداشتی را به محض مشاهده با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.
نظر شما :