دستورالعمل نحوی اعطای وام دستیاری به دانشجویان مقاطع phd و تخصص

۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۹ کد : ۷۹۲۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۵۶
با عنایت به تفاهم نامه فی مابین صندوق رفاه و بانک قرض الحسنه مهر ایران، دستورالعمل زیر درخصوص تعیین نحوه پرداخت و بازپرداخت وام دستیاری به دانشجویان مقاطع phd، تخصص دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به منظور بهبود وضعیت تحصیلی و معیشت ایشان اختصاص یافته است.

وام دستیاری: تسهیلات قرض الحسنه که با معرفی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشجویان از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران اعطا می گردد.

مبلغ تسهیلات اعطایی 200 میلیون ریال( با رعایت سقف مجاز بانک مرکزی ) بوده و مبلغ تسهیلات قابل ارائه به هر دانشجو توسط صندوق تعیین و به بانک اعلام می گردد.

به هر دو نفر زوجینی که مشمول دریافت تسهیلات مذکور می باشند، با رعایت سایر شرایط مندرج در این دستورالعمل تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

پس از انجام مراحل پرداخت، بانک لیست دانشجویانی که وام دریافت نموده اند را به صورت ماهانه به صندوق ارسال می نماید و صندوق نسبت به اطلاع رسانی به دانشجویان اقدام خواهد نمود.

کارمزد تسهیلات اعطایی حداکثر 4 درصد مانده بدهی در سال می باشد که بر روی اقساط سرشکن می گردد.

وام دارای 8 ماه تنفس از زمان پرداخت و دوره بازپرداخت حداکثر 34 ماهه می باشد.

مدارک مورد نیاز وام دستیاری:

●اصل شناسنامه و کارت ملی وام گیرنده و ضامن/ضامنین

●کارت دانشجویی وام گیرنده

●مدارک شغلی ضامن یا صورتحساب ضامن( در صورت ارائه چک )

وام گیرنده

ضامن/ضامنین

کارت نظام پزشکی/ کارت دانشجویی / آخرین فیش حقوقی( در صورت وجود )

کارمند / کاسب مورد تائید بانک با ارائه گواهی کسر از اقساط یا چک صیادی معتبر از حساب معتبر

 

توجه: دانشجو و ضامن وی می بایست فاقد بدهی غیر جاری( سررسید گذشته، معوق، مشکوک الوصول) و یا چک برگشتی به سیستم بانکی یا صندوق باشند.

دانشجویان متقاضی در صورتی که دارای حساب نزد بانک مهر نباشند می بایست از طریق یکی از روش های زیر نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند:

1-از طریق موبایل بانک: دانشجویان می توانند پس از نصب موبایل بانک( بر روی سیستم عامل اندروید ) با درج کد ملی و شماره تلفن همراه نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند. در این روش شماره تلفن همراه می بایست به نام متقاضی بوده و پس از انجام کامل مراحل کارت صادر شده، به آدرس متقاضی ارسال و یا در محل شعبه انتخابی تحویل ایشان  خواهد شد.

2-مراجعه حضوری به شعب بانک مهر

3-از طریق اینترنت بانک: کارت صادر شده در این حالت به آدرس متقاضی ارسال و یا در محل شعبه انتخابی تحویل ایشان خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :