جناب آقای ناصر شیخ کبیر مدیر محترم منابع انسانی دانشگاه در خصوص تکریم ارباب رجوع بیان داشتند :
باید فرهنگ جامعه را به سمت وسوی فرهنگ الهی تغییر بدهیم ودر این راستا هرگونه اقتداری درنظام جمهوری اسلامی ، باید ازیک اقتدار فرهنگی تکریم برخوردار باشد و دراین خصوص نباید به مقوله فرهنگ تکریم به منزله یک مسئله اقتصادی ویک جانبه نگاه کرد.بی شک ارائه خدمات به ارباب رجوع، اصلی ترین وظیفه سازمان ها ودستگاه های اجرایی واداری کشور می باشد وایجاد تشکیلات وسیع اداری وتأسیس سازمان ها ،وزارتخانه وشرکت ها و... همه وهمه درراستای خدمت رسانی به ارباب رجوع پذیرفته است. بنابراین درراستای تکریم والتزام به بیشترین همت،انعطاف وابتکار درتأمین خواسته های ارباب رجوع ها،بتوانیم با ارائه راه حل هایی وطی نمودن همه مسیرهای اجرایی برای تأمین تقاضای مراجعین درجهت پاسخ مثبت در شرایط و وضعیت مطلوب، مشکلاتی از مشکلات احتمالی را در ارایه خدمات وپاسخگویی به آنان کاهش دهیم.پاسخگویی مطلوب مدیران و اختصاص وقت برای ارباب رجوع تکلیفی اولویتدار است و باید تمامی توان و نیرو برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.حتی اگر برخی از خواستههای مردمی غیرقانونی و غیرمعقول باشد نیز باز وظیفه مدیران است که شنونده آنها باشند و راهنماییهای لازم و توضیحات موثر در این راستا ارایه دهند و همچنین با توجه به اینکه شرایط اقتصادی و کرونا، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و تکلیف حلقه مدیریتی در سطوح مختلف آن است که به طور مضاعف بسترسازی برای پیشبرد امور داشته باشند و با رفتار و راهبردهایشان گرهگشایی از مشکل کنند و به مردم روحیه بدهند.
نظر شما :