نحوه نوبت دهی
ضمن عرض خوش آمدگویی به سامانه نوبت دهی ، توجه داشته باشید که ممکن است تعدادی از افراد همزمان اقدام به وقت گیری آنلاین برای همان پزشک و همان زمانی را انجام دهند که شما قصد انتخاب آن را دارید. در اینصورت نوبت به اولین کسی می رسد که زودتر فرم خود را ارسال کرده باشد و بقیه باید وقت دیگری را انتخاب کنند.
در صورتیکه در زمان ورود به سامانه ،دریافت نوبت مورد نیاز را به انجام نرسانید، نوبت شما آزاد شده و در اختیار اشخاص دیگر قرار می گیرد.
در انتخاب تخصص پزشک ، دقت کافی را داشته باشید و برای بیماری های مشابه از تخصص مربوطه استفاده کنید
امکان لغو نوبت اخذ شده تا 24 ساعت قبل از حضور پزشک وجود دارد .
مراجعه کننده محترم قبل از اخذ نوبت ، موارد ذیل را به دقت مطالعه فرمایید:
ساعات کار کلینیک همه روزه بجز روزهای تعطیل در شیفت صبح از ساعت 7:30 الی 13:30 و در شیفت عصر از ساعت 14 الی 19:30 می باشد .
ضروری است نوبت دهی اینترنتی صرفاً با مشخصات و اطلاعات بیمار انجام شود و هنگام ثبت بیمه دقت شود که دفترچه بیمه متعلق به خود بیمار باشد .
نوبت دهی اینترنتی جهت اتباع خارجی ، امکانپذیر نمی باشد . (( جهت ثبت نوبت لازم است بصورت حضوری به پذیرش پلی کلینیک مراجعه نمایند))
در صورتی که حضور پزشک در پلی کلینیک بدلایل موجه لغو شود ، نوبت شما توسط کلینیک لغو و اطلاع رسانی با ارسال پیامک به شماره ای که اعلام نموده اید به انجام خواهد رسید
بهتر خواهد بود قبل از مراجعه به پلی کلینیک ، نوبت خود را مجدداً چک نمایید و از ثبت نوبت خود اطمینان حاصل نمائید .
در صورت لغو نوبت از سوی پلی کلینیک ،اطلاع رسانی به شماره موبایل ثبت شده در پذیرش پیام ارسال می شود
هنگام مراجعه به پلی کلینیک ، کارت بانکی نیز به همراه داشته باشید .
برای نشان دادن جواب آزمایشات ، تصویربرداری ها وسایر اقدامات پاراکلینیکی خود به پزشک معالج ظرف مدت 5 روز از آخرین ویزیت نیازی به گرفتن نوبت مجدد نمی باشد . در غیر اینصورت باید مجدداً نوبت گیری فرمایید .
نوبت دهی فقط مربوط به انجام ویزیت می باشد .
.امکان نوبت دهی اینترنتی از ساعت23:15 تا 00:15 بامداد ( به مدت نیم ساعت ) مقدور نمی باشد و نوبت دهی روزانه نیز تا ساعت23:15 روز قبل امکانپذیر می باشد
برای انجام عملیات نوبت دهی از مرورگرهای Chrome یا Firefox استفاده نمایید. (دانلود مرورگر کروم) (دانلود مرورگر فایرفاکس)