×
تنظیمات ویجت
۲۰:۰۳ - پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
العربی
En
دسترسی سریع
Toggle navigation
صفحه نخست
معرفی بیمارستان
درباره بیمارستان
گواهینامهها و افتخارات
منشور اخلاقی رفتاری کارکنان
چشم انداز
قوانین و مقررات بیمارستان
حوزه ریاست
معرفی ریاست بیمارستان
معرفی مدیران بیمارستان
معرفی واحد های پشتیبان
فناوری اطلاعات
واحد اقتصاد درمان
دستورالعمل های مدیریت اقتصاد سلامت
اجرای نحوه ثبت و تعاملات الکترونیکی
واحد اعتبار بخشی
راهنما های بالینی ایمنی بیمار
دستوالعمل های ایمنی بیمار
استانداردهای اعتبار بخشی
برنامه کمیته های بیمارستانی
دفتر پرستاری
کنترل عفونت
مددکاری
واحد تغذیه و رژیم درمانی
امور رفاهی، فرهنگی و ورزشی
واحد توسعه تحقیقات بالینی
مرکز تحقیقات سلامت جنسی و باروری
کتابخانه
خدمات مراجعین
پذیرش
راهنمای پذیرش
فرایندهای ارائه خدمات
بیمه های طرف قراداد
آمادگی بیماران پاراکلینیک ها
لیست تلفن های داخلی
نظر و پیشنهاد شما
منشور حقوق بیمار
پزشکان
لیست پزشکان مرکز
قوانین و مقررات مالی
راهنمای طبابت بالینی
دستورالعمل های مراقبتی
دستورالعمل های بیمه
فارماکوپه
خدمات بیمارستان
بخش های بستری
مرکز جراحی قلب، آنژیو گرافی و آنژیوپلاستی قلب و عروق
اورژانس
اتاق عمل
اورولوژی چشم گوش
ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب
عفونی
اعصاب و روان
داخلی
قلب و عروق
گوارش
آی سی یو ۱
آی سی یو ۲
آی سی یو ۳
آی سی یو ۴
آی سی یو ۵
آی سی یو اپن هارت
سی سی یو
پست سی سی یو
نفرولوژی
شیمی درمانی(بخش امید)
اورژانس
جراحی ۱
پاراکلینیک ها
کلینیک ها
اموزش به بیمار
دریافت جواب خدمات پاراکلینیک
خدمات کلینیک
نوبتدهی
نوبت دهی تلفنی
نوبت دهی اینترنتی
اپلیکیشن کلینیک
برنامه حضور پزشکان کلینیک
معرفی کلینیک
معرفی مسئولین کلینیک
پزشکان کلینیک
گردشگری سلامت
نقشهی سایت
مشارکت های مردمی
معرفی خیرین بیمارستان
فرصت های خیرین
کرونا ویروس (COVID ۱۹)
آموزش و ارتقای سلامت
اموزش کارکنان
اموزش بیمار
آی سی یو ۵
صفحهاصلی
پرسشنامه سنجش فرهنگ ایمنی بیمار(HSOPSC)
پرسشنامه سنجش فرهنگ ایمنی بیمار(HSOPSC)
لطفاً خطاهای زیر را رفع نمائید:
عنوان فرم
نام و نام خانوادگی
*
نام کامل
0
نوع شیفت :
*
صبح کار
صبح و عصر
شیفت در گردش
مقدار ۴
1
سن
*
۲۰ تا ۳۰ سال
۳۰ تا ۴۰ سال
۴۰ تا ۵۰ سال
بیشتر از ۵۰ سال
2
3
پست سازمانی:
*
4
سابقه کار:
*
۱ تا ۱۰ سال
۱۰ تا ۲۰ سال
بیشتر از ۲۰ سال
5
سابقه ی کار در واحد فعلی :
*
۱ تا ۱۰ سال
۱۰ تا ۲۰ سال
بیشتر از ۲۰ سال
6
لطفا نظر خود را با انتخاب یکی از گزینه های زیر اعلام نمایید.
7
هنگامی که اشتباهی رخ میدهد اما آن اشتباه به اندازه ای مهم نیست که بتواند به بیمار صدمه بزند :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
8
هنگامی که اشتباهی رخ میدهد ، ولی پیش از آنکه بیمار را تحت تاثیر قرار دهد کشف و تصحیح میشود :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
9
هنگامی که اشتباهی رخ میدهد که می تواند منجر به آسیب زدن بیمار شود ، ولی در نهایت هیچ اتفاقی برای بیمار نمی افتد :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
10
تنها شانس و اقبال باعث میشود که اشتباهات جدی تر در اینجا اتفاق نیفتد :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
11
ایمنی بیمار هیچگاه برای کارهای بیشتر فدا نمیشود :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
12
در این واحد مشکلات مربوط به ایمنی بیمار وجود دارد :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
13
سیستم ها و رویه های موجود در این واحد در جلوگیری از بروز خطا به خوبی عمل میکنند :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
14
سوپروایزر/مدیر این واحد هنگامیکه مشاهده میکند کاری بر طبق رویه های ایمنی بیمار انجام گرفته از کارکنان تشکر کرده و از آنان تمجید میکند :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
15
سوپروایزر/مدیر این واحد به طور جدی به پیشنهادات کارکنان برای بهبود ایمنی بیمار توجه میکند :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
16
زمانیکه فشار کار زیاد می شود ،سوپروایزر/ مدیر از ما میخواهد که سریعتر کار کنیم ، حتی اگر به معنی میانبر زدن ( عدم انجام قسمتی از کار) باشد :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
17
سوپروایزر-مدیر این واحد از مشکلات مربوط به امنیت بیمار که به میزان زیاد رخ میدهد چشم پوشی میکند. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
18
کارکنان این واحد فعالانه کارهای مختلفی را به منظور بهبود ایمنی بیمار انجام می دهند. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
19
در اینجا اشتباهات منجر به تغییرات مثبت میشود. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
20
پس از آنکه به منظور بهبود ایمنی بیمار تغییراتی ایجاد کردیم اثر بخشی تغییرات را مورد ارزیابی قرار می دهیم. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
21
کارکنان در این واحد از یکدیگر حمایت می کنند :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
22
زمانی که نیاز به انجام دادن کار زیاد در مدت کوتاهی هستیم همگی به عنوان یک تیم دور هم جمع می شویم تا به کمک هم آن را انجام دهیم. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
23
ر این واحد کارکنان با احترام با یکدیگر برخورد می کنند. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
24
زمانیکه یک قسمت در این واحد با کار زیادی روبرو می شود سایر قسمت های واحد به کمکشان می شتابند. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
25
کارکنان در صورت مشاهده عملی که ممکن است برای بیمار ایجاد مشکل کند آزادانه و با صراحت لب به سخن می گشایند. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
26
کارکنان زمانیکه احساس می کند اقدامی می تواند ایمنی بیمار را به مخاطره بیاندازد از تذکر دادن و جویا شدن دلیل انجام آن هراس دارند. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
27
کارکنان می توانند آزادانه اقدامات و تصمیمات مسیولین بیمارستان را مورد پرسش قرار دهند. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
28
به ما درباره تغییراتی که بر اساس گزارش های حوادث ناخواسته صورت می پذیرد باز خورد داده می شود:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
29
ما از خطاهایی که در این واحد اتفاق می افتد مطلعیم. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
30
در این واحد ما در رابطه با راه های مقابله با وقوع مجدد خطا به بحث می نشینیم.:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
31
کارکنان احساس می کنند اشتباهاتشان باعث می شود که در مورد آن ها طرز فکر تغییر کرده و به گونه ای دیگر به آنها نگریسته شود :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
32
کارکنان نگران این هستند که اشتباهاتشان در پرونده شغلی آنها ثبت شود:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
33
وقتی حادثه ای گزارش می شود احساس می شود که بیشتر درباره شخص نوشته می شود تا خود مسیله:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
34
تعداد کارکنان برای انجام کار کافی می باشد:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
35
کارکنان در این واحد ساعت های طولانی کا می کنند (بیش از زمان ایده آل کار پرسنل برای مراقبت از بیمار ):
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
36
ما از کارکنان موقت بیش از حد استاندارد(ایده آل برای مراقبت از بیمار)استفاده می کنیم:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
37
مدیریت بیمارستان جو کاری را بوجود آورده که ایمنی بیمار را ارتقا می بخشد. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
38
اطلاعات مهم درمورد مراقبت از بیمار اغلب به هنگام تغییر شیفت از دست میرود(گم می شود):
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
39
اقدامات مدیریت بیمارستان نشان می دهد مسیله ایمنی در بیمارستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و جزء اولویت هاست:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
40
به نظر می رسد که مدیریت بیمارستان فقط پس از رخ دادن یک حادثه ناخواسته به مسیله ایمنی بیمار علاقمند شده و توجه نشان می دهد:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
41
واحدهای بیمارستانی با یکدیگر به خوبی هماهنگ نیستند:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
42
کار کردن با کارکنان سایر بخش های بیمارستان برایمان ناخوشایند است:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
43
همکاری خوبی بین واحدهایی که نیاز به کار با یکدیگر دارند وجود دارد:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
44
واحدهای بیمارستانی به منظور فراهم کردن بهترین مراقبت برای بیمار به خوبی با یکدیگر کار می کنند.
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
45
در هنگام جابجایی بیماران از واحدی به واحد دیگر ممکن است بعضی چیز ها از قلم بیفتد:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
46
اغلب در مبادله اطلاعات ما بین بخش های بیمارستانی مشکل بوجود می آید. :
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
47
تغییر شیفت کارکنان در این بیمارستان برای بیماران ایجاد مشکل می کند:
*
خیلی بد
بهتر هم میشد باشد
قابل قبول
خوب
عالی!
48
کد امنیتی
ثبت فرم