کمیته ارتقاء راهبردی اورژانس برگزار شد.
کمیته ارتقاء راهبردی اورژانس با حضور معاون درمان و توسعه بیمارستان ، رئیس بخش اورژانس و سایر اعضا برگزار شد. دراین جلسه نتایج تحلیلی حاصل از بررسی شاخص های اردیبهشت ماه اورژانس در مقایسه با ماه مشابه در سال گذشته ارائه گردید. در ادامه جهت بهبود و ارتقاء ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع در اورژانس و رفع چالش های موجود پیشنهادات و نظرات اعضا مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
نظر شما :