برگزاری جلسه مدیران پشتیبانی بیمارستان
جلسه مدیران پشتیبانی با حضور معاون توسعه و مدیران و کارشناسان حوزه پشتیبانی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید. در این جلسه ابتدا پیگیری وضعیت پیشرفت برنامه های عملیاتی در هفته گذشته در حوزه های مختلف پشتیبانی، ازجمله ارتقاء برنامه های پذیرش و ترخیص در کلینیک ، مدیریت تجهیزات پزشکی سرمایه ای ، مدیریت اطلاع رسانی و تبلیغات در بیمارستان و ... انجام شد. در ادامه برنامه های عملیاتی هفته جاری مرور شد و دستورات لازم ارائه گردید. همچنین با توجه به آغاز فرآیند نظام ارجاع شهری در شاهرود ضمن بیان اهمیت اجرای طرح ، بر آمادگی همه جانبه واحدهای مرتبط در اجرای مطلوب این برنامه تاکید گردید.
نظر شما :