دبیرخانه

دبیرخانه هیات اجرایی جذب

 کلیه امور اجرایی هیأت اجرایی جذب از قبیل اعلام فراخوان عمومی جذب، دریافت تقاضای همکاری، تشکیل پرونده، پاسخگویی به متقاضیان و ... توسط دبیرخانه هیأت اجرایی جذب انجام خواهد شد. رئیس هیأت اجرایی جذب موظف است در اولین فرصت نسبت به تشکیل دبیرخانه با امکانات و تجهیزات مناسب و مکانیزه اقدام نموده و رئیس دبیرخانه آن را که زیر نظر دبیر هیأت اجرایی جذب فعالیت می‌کند، تعیین نماید.

 

اهم شرح وظایف

شناسایی و تعیین نیازهای دانشگاه به جذب اعضای هیأت علمی درگروه های آموزشی و پژوهشی.

تهیه متن فراخوان جذب اعضای هیت علمی.

چاپ متن فراخوان جذب اعضای هیت علمی در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و وزارت متبوع.

تحویل فرم ها و مدارک متقاضیان.

بررسی اولیه مدارک و مستندات.

بررسی صلاحیت علمی متقاضیان.

بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان.

جمع بندی صلاحیت عمومی و علمی متقاضیان.

برنامه ریزی وتشکیل جلسات صلاحیت علمی وعمومی متقاضیان ونیز جلسات هیأت اجرایی جذب دانشگاه

تهیه صورتجلسات هیأت اجرائی جذب

تکمیل و ارسال پرونده های  متقاضیان به ترتیب اولویت به هیت مرکزی جذب.

پیگیری نتیجه جلسه هیت مرکزی جذب.

مجوز صدور احکام اعضای تائید شده از سوی هیت مرکزی جذب.

توجیه اعضای هیت علمی جدیدالورود به قوانین دانشگاه و وزارت متبوع.

 انجام امور مربوط به مسیر ارتقاء شغلی اعضای هیات علمی: شامل مأموریت آموزشی، فرصت مطالعاتی، بورس تحصیلی و ...

 انجام قوانین و مقررات ابلاغی مربوط به آن حوزه

انجام مکاتبات مربوط به ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی

انجام مکاتبات مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی

رسیدگی به شکایات اعضای هیات علمی