معرفی خوابگاهها
شرح وظایف خوابگاه های تابعه
- پذیرش و اسکان دانشجویان در خوابگاه شامل واگذاری اتاق ، تحویل اموال و پذیرش اتاق به دانشجودر نیمسال اول و دوم سا ل تحصیلی و تابستان
- کنترل غیبت و تأخیر دانشجویان
- ایجاد شرایط مناسب برای سکونت دانشجویان
- پیگیری و رفع مشکلات دانشجویان ساکن از طریق مدیریت امور خوابگاهها
- جابجایی اتاق دانشجویان در دو نوبت از سال در صورت امکان (پایان هر نیم سال تحصیلی)
- ارتباط با خانواده های دانشجویان
- انجام امور مربوط به حضور و غیاب دانشجویان(در بخش خواهران)
- انجام امور مربوط به پذیرش مهمان
- مراقبت و حفظ ایمنی افراد و ساختمانها و اموال خوابگاه
اموال عمومی خوابگاه برای شما و امانت نزد شماست، بیاییم در نگهداری آنها بیشتر بکوشیم
امکانات خوابگاهها
خوابگاه ها دارای امکانات عمومی و امکانات اختصاصی (داخل اتاقها ) می باشد.
امکانات عمومی
خوابگاه ها دارای نمازخانه، سالن مطالعه،سالن تلویزیون ، سایت کامپیوترو اینترنت ، اتاق ورزش ، اجاق گاز،تلویزیون،جارو برقی،یخچال،ماشین لباسشوئی ،اطو و... می باشد.
امکانات اتاقها
اتاقها مجهز به اینترنت پر سرعت ، تخت ، فرش و موکت ، یخچال ، میز و صندلی بوده و تهیه سایر لوازم شخصی مورد نیاز به عهده دانشجو می باشد.
سرپرستان خوابگاه ها
سرپرست خوابگاه یاس :
خانم مرضیه رضوانی شماره تماس 02332345491
سرپرست خوابگاه نرگس :
خانم معصومه حسن زاده شماره تماس 02332366801
سرپرست خوابگاه شقایق:
خانم بنفشه طاهری شماره تماس: 12-02332330611 داخلی 11 و 12
سرپرست خوابگاه سامان :
آقای نعمت الله سعیدی شماره تماس 02332280350
سرپرست خوابگاه سپهر:
آقای سید محمد بوجاریان شماره تماس: 02332281630
شرح وظایف اداره امور خوابگاهها:
- اسکان دانشجویان جدیدالورود مهرماه و بهمن ماه در خوابگاه های مجردی و متأهلی
- اسکان دانشجو یان متقاضی خوابگاه تابستانی
- برنامه ریزی بمنظور پذیرش واسکان دانشجویان متقاضی در خوابگاهها، اعم از پسران، دختران، دانشجویان متأهل در حد توان و امکانات خوابگاهی
- نظارت کمی وکیفی امور جاری خوابگاه ها شامل خدمات ،تاسیسات ، امور اداری پرسنل تحت پوشش وارتباط وهماهنگی بر نحوه فعالیتهای تشکل های دانشجویی در خوابگاهها
- پیش بینی به موقع نیازهای خدماتی، تاسیساتی، تعمیرات واقلام ضروری جهت تجهیز خوابگاهها
- انجام طرح های تحقیقاتی در زمینه نیاز سنجی خدمات ضروری خوابگاهها ونظر سنجی از میزان رضایت ساکنین خوابگاه و... در جهت تکریم ارباب رجوع وجلب رضایت دانشجویان
- تدوین راهبردهای ارائه خدمات به مشتریان درقالب (تنظیم منشور اخلاقی اداره امور خوابگاهها، منشور حقوق شهروندی در نظام مقررات خوابگاهی و... ) در جهت بستر سازی دسترسی دانشجویان به اطلاعات ورفع نیازهای ساکنین، در کوتاه ترین فرصت ممکن
- هماهنگی با مرکز مشاوره وراهنمایی دانشجویان درجهت تقویت وتأمین سلامت رفتاری، عاطفی واجتماعی ساکنین
- انجام امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان ساکن در خوابگاه
- فراهم نمودن محیط خوابگاه به نحو مناسب و در حدتوان جهت اسکان دانشجویان
- انتقال مشکلات خوابگاهها به مسئولین معاونت دانشجویی جهت رفع هرچه سریعتر آنها و پیگیری تا رفع مشکل
- ایجاد هماهنگی با سایر واحدهای سازمانی