تنظیمات ویجت

  • ۱۵:۵۷ - پنجشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی
دسترسی سریع
    • صفحه اصلی
    • معرفی
      • مدیریت مرکز
      • اهداف،‌ رسالت، شرح وظایف
      • برنامه راهبردی
      • کارشناسان مرکز
    • واحدها
      • برنامه ریزی آموزشی
      • ارزشیابی
      • توانمندسازی اساتید
      • پژوهش در آموزش
      • دانش پژوهی و نوآورانه
      • آموزش بالینی
      • مرکز مهارتهای بالینی
      • اتاق فکر
      • دفاتر توسعه آموزش
        • دفتر توسعه دانشکده پزشکی
          • مدیریت دفتر
          • شرح وظایف
        • دفتر توسعه دانشکده پرستاری و مامایی
          • مدیریت دفتر
          • شرح وظایف
        • دفتر توسعه دانشکده بهداشت
          • مدیریت دفتر
          • شرح وظایف
        • دفتر توسعه دانشکده پیراپزشکی
          • مدیریت دفتر
          • شرح وظایف
      • محصولات آموزشی
      • آموزش مجازی
      • آموزش پاسخگو
      • اخلاق حرفه ای و اخلاق در علوم پزشکی
    • استعداد درخشان
      • اهداف و فعالیت ها
      • اعضای دفتر
      • شرایط عضویت
      • دانشجویان عضو دفتر
      • تسهیلات آموزشی،‌پژوهشی و رفاهی
      • آیین نامه ها و دستورالعملها
      • کمیسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان
    • توسعه آموزش دانشجویی
    • المپیاد دانشجویی
      • معرفی، اهداف و فعالیت ها
      • ثبت نام سیزدهمین المپیاد دانشجویی نسخه کپی
      • اطلاعیه ها
      • آیین نامه المپیاد
      • نمونه سوالات المپیاد
      • لینک های مربوط به وبینارها
      • افتخارات
      • سیزدهمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع..
        • کمیته علمی و تشکیلات
        • برنامه کلاس ها
      • دوازدهمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع.
        • کمیته علمی و تشکیلات
        • برنامه کارگاهها.۱۲
      • یازدهمین المپیاد
        • ثبت نام المپیاد دانشجویی
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • کمیته علمی و تشکیلات
        • برگزیدگان
      • دهمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • کمیته علمی و تشکیلات
      • نهمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
      • هشتمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
      • هفتمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
      • ششمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
      • پنجمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
      • چهارمین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
      • سومین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
      • دومین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
      • اولین المپیاد
        • حیطه ها، موضوع و منابع
        • برگزیدگان
    • جشنواره شهید مطهری
      • آیین نامه جشنواره
      • آیین نامه دانشگاهی جشنواره
      • فرمت ارسال فرآیندها
      • دستورالعمل اجرایی
        • چهاردهمین جشنواره
        • سیزدهمین جشنواره
        • دوازدهمین جشنواره
        • یازدهمین جشنواره
        • دهمین جشنواره
        • نهمین جشنواره
        • هشتمین جشنواره
        • هفتمین جشنواره
        • ششمین جشنواره
        • پنجمین جشنواره
        • چهارمین جشنواره
        • سومین جشنواره
        • دومین جشنواره
        • اولین جشنواره
      • فرآیندهای برتر دانشگاه
        • چهاردهمین جشنواره
        • سیزدهمین جشنواره
        • دوازدهمین جشنواره
        • یازدهمین جشنواره
        • دهمین جشنواره
        • نهمین جشنواره
        • هشتمین جشنواره
        • هفتمین جشنواره
        • ششمین جشنواره
        • پنجمین جشنواره
        • چهارمین جشنواره
        • سومین جشنواره
        • دومین جشنواره
        • اولین جشنواره
    • دبیرخانه طرح تحول
      • معرفی، اهداف و فعالیت ها
    • تماس با ما
  • صفحه‌اصلی
  • جشنواره شهید مطهری
  • فرآیندهای برتر دانشگاه
  • چهاردهمین جشنواره

چهاردهمین جشنواره

ارسال به دیگران

 

محتوای فرآیندها:

تأثیر برنامه توانمندسازی تحت وب با محتوای ارائه آگاهی و راه­کارهای مراقبت از خود در بالین بیماران مبتلا به COVID-19 بر دانش و وضعیت روانشناختی دانشجویان پرستاری

اجرای گروه بالینت آموزش اخلاق حرفه ای با تمرکز بر روابط دانشجو- بیمار در محیط های بالینی

بکارگیری ژورنال کلاب مبتنی بر شواهد به صورت مجازی راهکاری جهت درک عمیق تر دانشجویان کارشناسی ارشد مشاوره در مامایی در دروس تئوری

طراحی و اجرای رویکرد کیفی در ارزشیابی آموزش مجازی در طی بیماری کووید 19 از دیدگاه دانشجویان مامایی در دروس تئوری و بالین

 

 

 

 

صفحات مرتبط

  • - فرآیندهای برتر دانشگاه
  • - چهاردهمین جشنواره
  • - سیزدهمین جشنواره
  • - دوازدهمین جشنواره
  • - یازدهمین جشنواره
  • - دهمین جشنواره
  • - نهمین جشنواره
  • - هشتمین جشنواره
  • - هفتمین جشنواره
  • - ششمین جشنواره
  • - پنجمین جشنواره
  • - چهارمین جشنواره
  • - سومین جشنواره
  • - دومین جشنواره
  • - اولین جشنواره

تماس با ما

  • نشانی: شاهرود ُ میدان هفتم تیر- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود-معاونت آموزشی- مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكی

  • تلفن: ۰۲۳-۳۲۳۹۳۹۶۱

  • دورنگار: ۰۲۳-۳۲۳۹۴۸۰۰

  • کد پستی: ۳۶۱۳۷۷۳۹۵۵

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

آمارگیر وبلاگ

© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود می‌باشد. | آخرین بروزرسانی: پنجشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰