کارگاه ها و برنامه های آموزشی
راهنمای ثبت نام در کارگاهها و دریافت گواهی آنلاین
نام کارگاه |
تاریخ اجرا | گروه هدف | محتوی آموزشی | |
آشنایی با قوانین و مقررات مرکز رشد | 1402/08/13 | اعضای هیأت علمی | ||
آشنایی با سامانه ساتع | 1402/07/22 | اعضای هیأت علمی | ||
آشنایی با مالکیت معنوی و فرآیند ثبت اختراع | 1402/07/08 | اعضای هیأت علمی | ||
آموزش پزشکی در هزاره سوم | 1402/05/25 | اعضای هیأت علمی | ||
طراحی سوالات مداد کاغذی (کتبی) | 1402/04/12 | اعضای هیأت علمی | ||
کلاس داری معیار و تعلیم آداب | 1402/04/05 | اعضای هیأت علمی | ||
فلسفه علم | 1402/02/17 | اعضای هیأت علمی | ||
دیجیتال متاورس | 1401/12/14 | اعضای هیأت علمی | ||
فلسفه علم | 1401/11/30 | اعضای هیأت علمی | ||
پزشکی مبتنی بر شواهد (قسمت چهارم) | 1401/11/09 | اعضای هیأت علمی | ||
شناسایی ابعاد اخلاق در تدریس | 1401/10/19 | اعضای هیأت علمی | ||
پزشکی مبتنی بر شواهد (قسمت سوم) | 1401/09/20 | اعضای هیأت علمی | ||
اصول اخلاقی استاد با تکیه بر ملاکهای اسلامی | 1401/09/15 | اعضای هیأت علمی | ||
mobile learning | 1401/09/14 | اعضای هیأت علمی | ||
پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت | 1401/09/05 | اعضای هیأت علمی | ||
پزشکی مبتنی بر شواهد (قسمت دوم) | 1401/08/22 | اعضای هیأت علمی | ||
پزشکی مبتنی بر شواهد (قسمت اول) | 1401/08/01 | اعضای هیأت علمی | ||
فعالیت های دانش پژوهی (قسمت دوم) | 1401/07/27 | اعضای هیأت علمی | ||
طرحهای نوآورانه دانش پژوهی | 1401/07/18 | اعضای هیأت علمی | ||
راهنمای یادگیری | 1401/06/15 | اعضای هیأت علمی | ||
دانش پژوهی، پژوهش در آموزش | 1401/05/11 | اعضای هیأت علمی | ||
طرح درس (قسمت دوم) | 1401/04/28 | اعضای هیأت علمی | ||
طرح درس (قسمت اول) | 1401/03/03 | اعضای هیأت علمی | ||
ایده های نواورانه و دانش پژوهی | 1400/12/17 | اعضای هیأت علمی | ||
لیدرشیپی (قسمت اول) | 1400/11/13 | اعضای هیأت علمی | ||
پزشکی مبتنی بر شواهد | 1400/09/24 | اعضای هیأت علمی | ||
آشنایی با لاگ بوک الکترونیکی | 1400/08/23 | اعضای هیأت علمی | ||
پزشکی مبتنی بر شواهد | 1400/07/28 | اعضای هیأت علمی | ||
نکات کاربردی نرم افزار WORD | 1400/06/28 | اعضای هیأت علمی | ||
دوره مقدماتی آموزشی نرم افزار استوری لاین |
1400/06/28 1400/07/03 |
اعضای هیأت علمی |
لینک دسترسی به فیلم های آموزشی: https://s18.picofile.com/file/8438255976/Storyline3_session_1.mp4.html https://s18.picofile.com/file/8438266584/Tab_Home_session2.mp4.html https://s18.picofile.com/file/8439304818/storyline_session_3.mp4.html |
|
ماهیت طب اسلامی |
1400/06/23 1400/06/24 |
اعضای هیأت علمی | ||
روشهای ارزشیابی (قسمت دوم) | 1400/04/15 | اعضای هیأت علمی گروه طب اورژانس | ||
کارگاه مقدماتی کاربرد اصول تولید محتوی چندرسانه ای (قسمت دوم) و مروری بر ضوابط فنی تولید محتوی و ارسال فرم ها و آموزه ها به دبیرخانه آرمان | 1400/03/26 | اعضای هیأت علمی | ||
کارگاه مقدماتی روشهای آموزشی نوین: کاربرد اصول چندرسانه ای در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی | 1400/03/22 | اعضای هیأت علمی | https://shmu.ac.ir/e-learning/fa/news/5217 | |
روشهای ارزشیابی (قسمت اول) | 1400/03/22 | اعضای هیأت علمی گروه طب اورژانس | ||
روشهای ارزشیابی (قسمت دوم) | 1400/03/01 | اعضای هیأت علمی گروه داخلی | ||
روشهای ارزشیابی (قسمت اول) | 1400/2/25 | اعضای هیأت علمی گروه داخلی | ||
معرفی ابزارهای تعاملی در آموزش آنلاین (مجازی) | 99/12/14 | اعضای هیأت علمی | ||
راهنمای یادگیری (مجازی) | 99/11/12 | اعضای هیأت علمی | ||
آموزش پاورپوینت(مجازی) | 99/10/15 | اعضای هیأت علمی | ||
روشهای ارزشیابی بالینی (مجازی) | 99/09/25 | اعضای هیأت علمی | ||
آموزش سامانه جامع طبیب | 99/09/25 | اساتید و اعضای هیأت علمی گروه داخلی | ||
آموزش سامانه جامع طبیب | 99/09/17 | دستیاران داخلی | ||
تهیه و تولید محتوای آموزشی در قالب فیلم با استفاده از اپلیکیشن موبایل و لب تاپ (مجازی) | 99/09/14 | اعضای هیأت علمی | ||
تهیه و تولید محتوای آموزشی در قالب فیلم با استفاده از اپلیکیشن موبایل و لب تاپ (مجازی) |
99/07/30 | اعضای هیأت علمی | ||
معرفی سامانه موکس کشوری آرمان (آموزش رایانه ای ملی انبوه و نوین) و تبیین الزامات و ضوابط تولید آموزه های آن (مجازی) |
99/07/29 |
اعضای هیأت علمی | ||
دانش پژوهی (مجازی) |
99/06/03 99/06/04 |
اعضای هیأت علمی | ||
اخلاق حرفه ای با موضوع شاگردپروری | 99/05/28 | اعضای هیأت علمی | ||
راهنمای یادگیری | 99/05/26 | اعضای هیأت علمی | ||
روش تدریس - طرح درس | 99/05/07 | اعضای هیأت علمی | ||
تهیه محتوای آموزشی الکترونیکی و آشنایی با LMS نوید | 98/12/12 | اعضای هیأت علمی | ||
راهنمای یادگیری | 98/10/29 | اعضای هیأت علمی بالینی | powerpoint | |
طرح درس | 98/10/28 | اعضای هیأت علمی بالینی | powerpoint | |
راهنمای یادگیری | 98/10/22 | اعضای هیأت علمی بالینی | powerpoint | |
طرح درس | 98/10/21 | اعضای هیأت علمی بالینی | powerpoint | |
انواع روشهای ارزشیابی بالینی | 98/10/02 | اعضای هیأت علمی بالینی | powerpoint | |
ارزشیابی های استدلال بالینی | 98/09/23 | اعضای هیأت علمی بالینی | powerpoint | |
طراحی سوالات چندگزینه ای . MCQ | 98/09/18 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
مهارتهای بالینی (تزریقات، پانسمان، سونداژ) | 22 آبان لغایت 5 آذر | دانشجویان رشته پزشکی | ||
راهنمای یادگیری (دوره دوم) | 98/08/22 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
مهارتهای بالینی (تزریقات، پانسمان، سونداژ) |
98/07/28 98/07/29 98/07/30 |
دانشجویان رشته پزشکی | ||
راهنمای یادگیری (دوره اول) | 98/07/24 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
مهارتهای بالینی (تزریقات، پانسمان، سونداژ) |
98/07/16 98/07/17 |
دانشجویان رشته پزشکی | ||
طرح درس | 98/07/17 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
آشنایی با سامانه الکترونیکی نوید (دوره سوم) | 98/05/23 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
آشنایی با نرم افزار مدیریت منابع (mendeley) | 98/05/22 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
دانش پژوهی و ارائه طرح نوآورانه (مجازی) | 98/04/25 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
آشنایی با سامانه الکترونیکی نوید (دوره دوم) | 98/03/28 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
آشنایی با سامانه الکترونیکی نوید (دوره اول) | 97/12/19 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
دانش پژوهی و ارائه طرح نوآورانه | 97/10/26 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
برنامه ریزی در آموزش پزشکی به صورت مجاری | 97/10/25 | اعضای هیأت علمی | --- | |
ارزیابی استدلال بالینی | 97/10/09 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
آشنایی با سامانه الکترونیکی جامع طبیب | 97/10/03 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
روشهای ارزشیابی بالینی | 97/08/19 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
روش تدریس (طرح درس) و روش ارزشیابی (MCQ) | 97/05/02 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
روشهای ارزشیابی بالینی (DOPS, Mini CEX و 360 درجه) | 96/11/08 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
روشهای آموزشی، ارزشیابی و ارائه بازخورد | 96/08/20 | اعضای هیأت علمی | powerpoint | |
روشهای ارزشیابی بالینی - OSCE | 96/07/26 | اعضای هیأت علمی | ||
روشهای ارزشیابی تئوری - MCQ | 95/12/04 | اعضای هیأت علمی | ||
طرح درس | 95/10/25 | اعضای هیأت علمی | ||
روشهای ارزشیابی تئوری - MCQ | 95/10/02 | اعضای هیأت علمی | ||
طرح درس | 95/07/05 | اعضای هیأت علمی و دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری ویژه | ||
SPSS | 94/12/15 | دانشجویان استعداد درخشان | ||
روش تحقیق کیفی | 94/12/04 | دانشجویان استعداد درخشان | ||
روش تحقیق کمی | 94/12/02 | دانشجویان استعداد درخشان | ||
Arc GIS | 94/09/07 | دانشجویان رشته های بهداشت | ||
طرح درس | 94/03/20 | کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی | ||
اتوکد |
94/02/02 94/02/03 94/02/16 94/02/17 |
دانشجویان رشته های بهداشت | ||
HSE | 94/02/05 | دانشجویان رشته های بهداشت | ||
Excel | 94/01/22 | دانشجویان رشته های بهداشت | ||
راهنمای یادگیری | 93/10/29 | کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی | ||
روشهای ارزشیابی تئوری با تأکید بر MCQ (سوالات چهارگزینه ای) | 93/12/14 | کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی | ||
روشهای ارزشیابی تئوری با تأکید بر OSCE (سوالات استاندارد شده عملی) | 93/12/13 | کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی | ||
نقشه مفهومی | 93/12/13 | کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی گروه علوم پایه | ||
استدلال بالینی (مفاهیم و کاربرد) | 93/10/15 | کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی گروه بالینی | ||
روش تحقیق | 93/09/19 | دانشجویان استعداد درخشان | ||
طرح درس | 93/07/30 | کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی | ||
سلامت مبتنی بر شواهد |
93/04/16 93/04/17 |
کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی | ||
Concept map | 93/02/22 | اعضای کمیته علمی المپیاد | ||
END NOTE | 93/02/18 | دانشجویان استعداد درخشان | ||
تفسیر الکتروکاردیوگرام نرمال | 92/12/17 | دانشجویان اتاق عمل | ||
تفسیر الکتروکاردیوگرام نرمال | 92/09/04 | دانشجویان هوشبری | ||
پزشکی مبتنی شواهد |
92/04/02 92/04/27 92/05/03 92/05/10 92/05/31 92/06/07 92/06/28 |
کلیه اساتید بالینی و پرستاران | ||
آموزش پاسخگو | 92/03/02 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
اخلاق حرفه ای |
91/12/16 91/12/17 |
کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
بهترین شواهد در آموزش پزشکی و پژوهش در آموزش | 91/10/07 | کلیه اساتید اعضاء هیأت علمی | ||
دانش پژوهی آموزشی | 91/10/06 | کلیه اساتید اعضاء هیأت علمی | ||
مهارتهای ارتباطی | 91/09/16 | اساتید مشاور | ||
راهنمای یادگیری | 91/08/16 | اعضاء هیأت علمی گروه بالینی و علوم پایه و اساتید جدیدالورود | ||
طرح دوره | 91/08/08 | اعضاء هیأت علمی گروه بالینی و علوم پایه و اساتید جدیدالورود | ||
طرح درس | 91/07/30 | اعضاء هیأت علمی گروه بالینی و علوم پایه و اساتید جدیدالورود | ||
Concept map | 91/03/07 | اعضاء هیأت علمی گروه علوم پایه وبالینی | ||
احیای قلبی ریوی | 91/02/28 | اعضاء هیأت علمی و اساتید گروه پرستاری و مامایی | ||
مهارت مطالعه و یادگیری | 90/10/18 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
متدولوژی تدریس | 90/09/03 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
دانش پژوهی آموزشی | 90/08/18 | اعضاء هیأت علمی | ||
چگونگی برخورد با دانشجویان دارای مشکلات عاطفی - رفتاری | 90/08/18 | اساتید مشاور | ||
روشهای نوین تدریس |
89/10/15 89/10/16 |
اساتید حق التدریس و مربیان بیمارستان | ||
استاد مشاور: مرور قوانین آموزشی مبتنی بر Case | 89/04/15 | اساتید مشاور | ||
بررشی شیوه ادغام بلوک کلیه و مجاری ادرار در قالب simulation | 89/04/07 | اساتید گروه علوم پایه | ||
ارزیابی بالینی و ابزارهای آن | 89/02/09 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
ارزشیابی بالینی | 88/11/28 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
کارگاه PBL (دوره دوم) | 88/11/05 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
کارگاه PBL (دوره اول) | 88/11/01 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
مهارت جستجو در کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران |
88/03/18 88/03/19 88/03/20 |
کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
تفکر خلاق |
88/02/29 88/02/30 |
کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
مهارتهای یادگیری | 88/02/11 | دانشجویان کلیه گروهها | ||
ارزیابی بالینی و ابزارهای آن | 87/10/14 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
کنفرانس محاسبه دوز داروها در پرستاری | 87/10/05 | پرستاران بیمارستان | ||
آموزش بالینی | 87/10/01 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
متدلوژی تدریس | 86/12/03 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
طراحی منظم آموزشی | 86/09/29 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
ارزیابی درونی |
86/09/21 86/09/22 |
کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
یادگیری مبتنی بر رایانه CBL | 86/08/17 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
ارزشیابی دانشجو (آزمونهای کتبی) | 86/08/16 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
Study guide (دوره دوم) |
86/05/04 86/05/05 |
کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان | 86/02/21 | دانشجویان کلیه گروهها | ||
همایش آشنایی دانشجویان با وظایف و مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی | 86/01/25 | دانشجویان کلیه گروهها | ||
Study guide (دوره اول) | 85/11/23 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
طراحی آموزش و یادگیری (دوره دوم) | 85/08/26 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
طراحی آموزش و یادگیری (دوره اول) | 85/04/14 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
آموزش خلاقیت ارتباط |
85/02/06 85/02/07 |
کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
روش نوین تدریس |
84/04/29 84/04/30 |
کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
طرح درس | 82/11/12 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی | ||
مقاله نویسی | 82/11/11 | کلیه اساتید و اعضاء هیأت علمی |